موسیقی ایده آل: کنسرت شهاب رمضان خواننده موسیقی پاپ درحالی یکشنبه شب در برج میلاد برگزار شد که آخرین اجرای او مربوط به هشت سال پیش بود.

به گزارش روابط عمومی نوای سپند، شهاب رمضان شامگاه دوم مردادماه پس از سال‌ها دوری از صحنه، با مخاطبانش در مرکز همایش‌های برج میلاد دیدار کرد و پیش از شروع ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر توانست بار دیگر جایگاهش در موسیقی پاپ به‌عنوان یک خواننده استیج دار را پس بگیرد.

رمضان در این کنسرت منتخبی از تک آهنگ‌های جدید و قدیمی خود را به همراه تعدادی از قطعات آلبوم‌های «جشن تنهایی» و «رمانتیک» اجرا کرد.

کنسرت با آهنگ «لحظه‌ها» از آلبوم «جشن تنهایی» آغاز شد و در ادامه قطعات «فرش قرمز»، «دروغ چرا»، «جشن تنهایی»، «خوشبختم»، «هر طرف که میرم»، «تو بری کی میمونه»، «عاشق بی ادعا»، «رمانتیک»، «اینجوری نگو»، «چی ازت قشنگتره»، «دلم برات تنگه» و «پشیمونی» اجرا شدند.

در این کنسرت بیشترین تمرکز بر روی اجرای قطعات تازه منتشر شده رمضان با ترانه و موسیقی نیما معین و تنظیم علی بیات بود که در سالن نیز حضور داشتند.

رمضان در پایان کنسرت سه قطعه «فرش قرمز»، «اینجوری نگو» و «عاشق بی‌ادعا» را مجددا اجرا کرد.

این خواننده در بخشی از کنسرت با اشاره به خاطرات زیادش از آلبوم «جشن تنهایی» که در سال ۹۲ منتشر شده بود، بیان کرد: «کارها این آلبوم را با عشق و علاقه ساخته‌ام و با همان عشق نیز برای شما اجرا خواهم کرد»

اعضای ارکستر شهاب رمضان به رهبری سعید شمس نوازنده کیبورد را مسعود کیانی (درامز)، مهران اسلامی (گیتار الکتریک)، اشکان شیرالی (گیتار بیس)، ساسان هاشمی (کیبورد)، یاسر شیرازی فر (پرکاشن)، امیر سهراب ستاری (ویولن)، مهراش (کیبورد) تشکیل می‌دادند که شب گذشته به هنرنمایی پرداختند.

کنسرت شهاب رمضان ۲ مرداد ۱۴۰۱ به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.