موسیقی ایده آل: جدیدترین قطعه بهرام حصیری با عنوان «سهم من» از آلبوم ”تنها” راهی بازار موسیقی شد.
بهرام حصیری پس از سالها دوری از عرصه موسیقی بالاخره آلبومی را در سبک و سیاقی متفاوت تولید و آماده انتشار کرد که قطعه ای از آن با عنوان «سهم من» منتشر و به دست علاقه‌مندان رسید.
آلبوم ”تنها” به خوانندگی خواننده پیشکسوت بهرام حصیری توسط صدای دنیای هنر جمع آوری و تولید شده است، و «سهم من» یکی از قطعات آن است.
بهنام خدارحمی هنرمند شناخته شده موسیقی آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعات این آلبوم را بر عهده داشته است و ترانه‌های آن را شایا گراوند سروده است.
پاشا هنجنی: نی و امید امیری: سه تار قطعه را نواخته اند و توسط رحیم شب خیز میکس و مسترینگ شده است.
آلبوم «تنها» با صدای استاد بهرام حصیری قرار است دوشنبه نوزدهم فروردین ماه سال جدید (۱۴۰۰) منتشر شود.
علاقه مندان برای تهیه نسخه فیزیکی آلبوم می توانند جهت خرید به صورت حضوری یا سفارش از استریو تومبا (۳۲۲۲۶۸۳۱-۰۳۱) نسبت به خرید اقدام کنند، همچنین نسخه دیجیتالی آلبوم از طریق سامانه ” بیپ تونز ” قابل عرضه است.
از بهرام حصیری تاکنون ۱۲ آلبوم موسیقی منتشر شده‌است که از آن میان، می‌توان به
«جان عاشق» با آهنگسازی اسدالله ملک و تکنوازی تار فرهنگ شریف،«صدای عشق» با شعر مولوی و محمدعلی شیرازی و آهنگسازی احمدعلی راغب،«یاد دوست» با آهنگسازی علی سراجیان و تنظیم هادی آرزم،«بی تو خاکسترم» با شعر و آهنگ اکبر آزاد و تنظیم همایون رحیمیان، «تصویر خیال» با شعر تورج نگهبان، آهنگسازی همایون خرم و تنظیم مجید اخشابی، «شور عاشقانه» با شعر مشفق کاشانی، محمود شاهرخی، وحشی بافقی و آهنگسازی پویا حصیری،«قناری من» با شعر محمد رزاقی و مشفق کاشانی، آهنگسازی پویا حصیری و تنظیم امید امیری،«بی آشیونه» با شعر: مولانا، صائب تبریزی، اطهری کرمانی، بیژن ترقی و با آهنگسازی احمدرضا مؤید محسنی،«تنها» با آهنگسازی بهنام خدارحمی نام برد.

WhatsApp Image 2021-03-17 at 18.58.28

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.