موسیقی ایده آل : علی پارسا در نخستین اجرای رسمی خود پس از آلبوم جزر و مد در تالار لوتوس لنگرود میزبان مخاطبانش شد.
این کنسرت که در ۱۴بهمن ماه سال جاری به دلیل برف و کولاک شدید در استان گیلان لغو شد پس از درخواست های مکرر طرفداران با یک روز تاخیر در تالار لوتوس برگزار شد.
داستان اینجا به اتمام نرسید و پس از موکول شدن زمان کنسرت به ۱۵بهمن ماه کولاک سبب بسته شدن راه های ارتباطی گیلان شد و بالغ بر صدها نفر برای رسیدن به این کنسرت در ترافیک ۸ساعته استان گیلان ماندند.
ارکستر گروه جزر و مد نیز از این قاعده مستثنا نبودند همانند مردم هنردوست گیلان پس از عبور از مسیرهای یخ زده و ترافیک هشت ساعته چند دقیقه قبل از اجرا به سالن رسیدند که همین امر سبب تاخیر در روند اجرای این هنرمند شد.
این کنسرت که به دلیل کولاک حواشی بسیاری را به دنبال داشت سر انجام با دوساعت و بیست دقیقه تاخیر در روز اعلام شده کار خود را آغاز کرد.
زنگ آغازین این کنسرت با آهنگ “دیوونه وار” نواخته شد و برای خود پارسا نیز حمایت طرفدارانش و پر شدن سالن در آن روز برفی شکفت انگیز بود.
در ادامه قطعات بیقرار، قلبم، جزرومد، منو برگردون، عشق من ، دیوار، احساس حساس، بذار گریه کنم، کوله ی عشق و دلتنگم اجرا شد.
در خواست مکرر مردم و خواندن بخشی از قطعاتی نظیر دیوونه وار، جزرومد ، عشق من ، دلتنگم و بذار گریه کنم سبب شد تا پارسا با همراهی گروه جزر و مد این قطعات را مجددا اجرا کند.
این کنسرت به رهبری “میلاد رضایی” و با نوازندگی پیمان منوچهری ، بنیامین اصغری، وحید آذریان، آرمان ابراهیمی، مسعود داهی ، آرمین دروی، حماد گلچهره در تالار ۱۰۰۰نفره لوتوس برگزار شد.
از نکات قابل توجه این اجرا حضور چهره های نظیر نماینده مجلس شورای اسلامی ( لاهوتی) اعضای شورای شهر لنگرود، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار شهر لنگرود بود.
در پایان شایان ذکر است که نخستین کنسرت علی پارسا به تهیه کنندگی سید حسین فاطمی، با همکاری شرکت نغمه ماندگار پارس و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « فریده حسین نژاد » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.