موسیقی ایده آل : گروه آوای صحرا به سرپرستی و خوانندگی الهام کریمی و تهیه کنندگی علیرضا افتخاری در دومین روز از اجرای بهاره خود مورخ سی و یک اردیبهشت سال جاری در مقابل هواداران خود به روی صحنه رفتند.
روز گذشته که تعداد کثیری از بانوان هنردوست از تماشای این برنامه راضی و خشنود بودند، تشویقی برای خرید بلیت های روز دوم اجرا شدند.
اعضای این گروه طبق ثنوات گذشته به بازخوانی قطعات سنتی کلاسیک ( آواز بیات اصفهان) و محلی خراسانی پرداختند و تحت دو پارت چهل و پنج دقیقه ای قطعات را به اجرا در آوردند.
بخش اول به قطعات آواز بیات اصفهان که شامل بی تاب- آوای تنهایی-افسانه-رنگ اصفهان-زنگ کاروان-بگذر از کوی ما-سه نوازی-دور جوانی و دامن کشان اختصاص داده شد که حس نوستالژیک و آرامبخشی را به سالن منتقل کرد.
در بخش دوم این اجرا هماهنند سابق به قطعات محلی خراسانی پرداخته شد و قطعات چو مرغ شب- یار میگوید الله- نگارینا- رقص چوب- بیا تا قدر یکدیگر بدانیم- زلفای یارم و دوچشمون به اجرا در آمدند.
شایان ذکر است در ابتدای بخش دوم شاهد اجرای زیبای تک توازی سه تار توسط الهام کریمی بودیم.
اعضای گروه متشکل از از پدیده احرار نژاد(تار)، آوا ایوبی(تارباس-عود)، شیما بلوکی فر(کمانچه)، نازنین پدرثانی(تنبک – کوزه) و مژگان ابوالفتحی(دف) الهام کریمی را همراهی کردند.
خانم ها فریبا کوثری- مهوش وقاری- فرحناز منافی ظاهر- مهری شیرازی- فریبا ترکاشوند- مرجان قره گزلو و شادی ربیعی میهمانان ویژه این برنامه بودند.

photo_2016-05-13_23-28-34

اننهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.