موسیقی ایده آل : از نیمه دوم سال ۹۳ بیشتر از هر زمان دیگری شاهد لغو یا تعویق شدن کنسرت های موسیقی در شهرستان ها و حتی گاهآ در پایتخت بوده ایم و این روند بدون هیچ توجیه از سوی ارگانی ادامه یافت. باری دیگر شاهد این موج در کنسرت اردیبهشت ماه «علی لهراسبی» خواننده ی نام آشنای موسیقی کشور هستیم.
لهراسبی ساعاتی پیش در صفحه ی اینستاگرام خود ضمن تایید این خبر, توضیح داد:”دوستای عزیزم حال خودم از این اتفاق اصلا خوب نیست ولی این و بدونید که تمام تلاشم و کردم تا این اتفاق نیوفته ولی این یک شرایط فورس ماژوره! همه کسانی که بلیت تهیه کردن جاشون و صندلیشون برای کنسرت ۲۷ اردیبهشت ماه محفوظه و نگران نباشند.”
در راستای همین اخبار در گفتوگوی کوتاهی با میلاد مهربان, مدیر اجرایی این کنسرت پیگیر دلایل تغییر زمان برگزاری کنسرت لهراسبی شدیم. مهربان اظهار نمود: هنوز مطلب شفافی برای توضیح این تغییر زمان نداریم ولی مشکل ما از سوی اماکن یا ارشاد نبوده و مراحل اداری یک کنسرت تمامآ سپری شده است. ولی بصورت ناگهانی به ما خبر دادند امکان اجرای برنامه در ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران وجود ندارد.
میلاد مهربان توضیح داد: اتفاق رخ داده برای کنسرت علی لهراسبی هیچ ارتباطی با مسائل موسیقی ندارد. باید به این نکته هم اشاره کنم, عزیزانی که بلیت کنسرت ۱۶ اردیبهشت ماه را تهیه کرده اند می توانند در ۲۷ اردیبهشت ماه به سالن میلاد مراجعه نمایند و در کنسرت علی لهراسبی شرکت کنند. بلیت های کنسرت ۱۶ اردیبهشت ماه کاملا معتبر می باشد.
-شایان ذکر می باشد علی لهراسبی در ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری طی دو سانس در نمایشگاه بین المللی تهران-سالن میلاد به روی صحنه می رود. علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه ی اینترنتی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.