موسیقی ایده آل- شاهین رسول زاده: پاروی بی قایق عنوان جدیدترین آلبوم محسن چاوشی است که بی شک می توان آن را پیشرفتی در ادامه خط فکری  محسن چاوشی دانست.
پاروی بی قایق هفتمین آلبوم محسن چاوشی پس از یه شاخه نیلوفر، ژاکت،سنتوری، حریص،پرچم سفید و من خود آن سیزدهم می باشد که از ۱۰ قطعه تشکیل شده است که عبارتند از: دزیره،قهوه قجری،جُز،تفنگ سر پر،خواب،پاروی بیقایق،یه خونه کوچیک،کلنجار،یوسف و وصیت .
موسیقی تمام این قطعات ساخته محسن چاوشی می باشد و در بخش تنظیم امیرجمالفرد، کوشان حداد و امید حجت با محسن چاوشی همراه بوده اند اما با اینحال تنظیم ۵ قطعه از این آلبوم برعهده محسن چاوشی می باشدبخش عمده ترانه های این آلبوم ، از سروده های حسین صفا بوده و حسین غیاثی با یک ترانه و روزبه بمانی با دو ترانه در این آلبوم سهم دارند. اماهمچنان اثری از نام روزبه بمانی در اینسرت این آلبوم به چشم نمی خورد!
یکی دیگر از شاخصه های این آلبوم که جذابیت آن را دوچندان میکند، طراحی جلد منحصر به فرد آن است که اثر بزرگمهر حسین پور می باشد.
 پاروی بی قایق صبح امروز در تیراژ گسترده از سوی تصویر گسترپاسارگاد وپخش دنیای هنر در اختیار علاقه مندان به موسیقی و هواداران محسن چاوشی قرار گرفته است.

در ادامه کاور های این آلبوم را به صورت اختصاصی از موسیقی ایده آل مشاهده نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.