موسیقی ایده آل : «فریبرز سلیمی» از خوانندگان پاپ کشورمان قطعه «هنوز عشقمی» را منتشر کرد. وی که از نوجوانی به خواندن علاقمند بوده از همان ایّام تحت تاثیر خواننده تونای کُرد (حشمت الله لرنژاد) و (منوچهر طاهرزاده) بوده است ! همچنین اصول اولیه موسیقی و نواختن گیتار را نزد استاد «فریدون تقوی» آموخت و چند صباحی هم در محضر «کارینا کیمیایی» گیتار کلاسیک را فراگرفت.
اما فعالیت حرفه ای خود را از چند سال پیش آغاز کرد و شاید اصلی ترین فعالیتش مربوط به تیتراژ فیلم «شاید عشق نبود» به کارگردانی «ابراهیم رئیسی فر» است . وی آشنایی خود با «مهدی زنگنه» یکی از موسیقی دانان کشورمان را در کارنامه هنری اش کلیدی می داند، آشنایی که منجر به ساختن قطعاتی با نام «بیخیال عشق»، «خوش گذشت» و «احساس» شد.
اما قطعه جدید این خواننده که به تازگی منتشر شده است همانطور که قبلا اشاره کردیم «هنوز عشقمی» نام دارد. آهنگسازی و تنظیم این قطعه بر عهده «شهاب اکبری» هنرمند نام آشنای کشورمان است. گفتنی است «شهاب اکبری» در جدیدترین آلبوم های «محسن چاوشى» ، «حمید عسکری»، «محسن یگانه»، «مازیار فلاحی» و غیره فعالیت دارد. و اما ترانه سرایی این قطعه جدید بر عهده «مهرزاد امیرخانی» شاعر نام آشنای کشورمان است که همکاری با بزرگان موسیقی از جمله «مرتضی پاشایی» ، «رضا صادقی» ، «محمد علیزاده» ، «بهنام صفوی» ، «علی لهراسبی» و… را در کارنامه هنری خود دارد. گیتار این قطعه را «مجتبی تقی پور» و ویولن آن را «پیام طونی» نواخته است.
از دیگر تک آهنگ های «فریبرز سلیمی» می توان به «نامهربون»، «نمیگم خدانگهدار»، «گفتم غم تو دارم» ، «محدوده» ، «چاو کاو» و «شهرشب» با موسیقى فرشاد رستمى اشاره کرد.

photo_2017-09-20_19-25-46

دریافت قطعه ی هنوز عشقمی با صدای فریبرز سلیمی

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.