موسیقی ایده آل – محمد کردی : این روزها کنسرت هایش خیلی خوب می فروشد؛فرقی نمی کند در کدام شهر و استان.هر جا که کنسرتی از « محمد علیزاده » برگزار می شود تمامی بلیط ها در عرض روزها و حتی ساعت های کمی به اتمام می رسد.دلیلش هر چه باشد او این روزها به قول معروف « روی بورس » است و قطعاتش را در بیشتر اماکن عمومی می شنوید.در نیمه ی اول امسال او ۱۳ سانس کنسرت فقط در تهران به روی صحنه برده است که در نوع خودش رکورد محسوب می شود ؛ فکر می کنم بی راه نباشد اگر او را « پر فروش ترین خواننده ی حال حاضر ایران » بخوانیم .

۴،۵و۶ شهریور ماه بار دیگر سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان این خواننده محبوب و گروه پر انرژی اش بود.گزارش از این کنسرت را می خوانید :

مسیر های منتهی به پارکینگ نمایشگاه بین المللی روز پر ترافیکی را تجربه می کنند.این موضوع خبر از روزی پر ازدحام می دهد .کم کم پارکینگ ها پر می شوند و علاقمندان راهی سالن میلاد می شوند.به دلیل ازدحام جمعیت خیلی ها استفاده از پله ها را به آسانسور ترجیح می دهند و خود را زودتر به لابی می رسانند.پس از چک کردن بلیط ها و انجام امور اولیه کم کم درب های سالن باز می شود و در چشم به هم زدنی تمامی صندلی های سالن پر می شوند.همگی آماده اند برای آغاز یک شب پر انرژی…

نورهای سالن گرفته می شود و کلیپی از خواننده ی کنسرت پخش می شود که تکه ای از قطعاتش را می خواند ، این پروسه به آهنگ « خیلی برام عزیزه خاطرت » می رسد… « بی تو آینده نا خوشاینده ، عشق من …» علیزاده می خواند تا به ترجیع بند این قطعه می رسد.ناگهان کلیپ قطع می شود و « محمد علیزاده » از گوشه ی سالن با طی کردن ردیف اول به روی سن می آید و ادامه می دهد : « همیشه به عشقِ این عشقت ، دل من زندست به عشقت » حاضرین که از دیدن خواننده محبوبشان سر از پا نمی شناسند همخوانی ویژه ای را با او دارند.

پس از اجرای پر انرژی این قطعه ، علیزاده پس از سلام و خوش آمد گویی ، از محبتی که مردم نسبت به او دارند ابراز خوشحالی نمود و و از خداوند تشکر کرد.

در ادامه ی برنامه قطعاتی همچون « هواتو کردم » ، « این اولین باره » ، « زخم » ، « همینه که هست » ، « فکرشم نکن » ، « شهر باران » ، « دل بی تو غم زده » ، « اشتباه » ، « غم دنیاست » ، « سرزنش » ، « بی حوصله » ، « با این که تنهایی » ، « حس آرامش » ، « میشه نگام کنی » ، « برگرد » ،« خیلی خوشحالم » و قطعه ی هیت « جز تو » به اجرا در آمدند.

*برنامه ویژه ی این کنسرت در هنگام اجرای قطعه ی شهر باران رقم خورد ؛ هنرمندانی که با گریم فرشته ها و با دو بال در پشتشان از دو سمت سالن و فانوس به دست به روی صحنه آمدند و در هنگام اجرای این قطعه با حرکات نمایشی محمد علیزاده را همراهی کردند.

* بخش دیگری از کنسرت که بسیار مورد توجه قرار گرفت ، بخش اجرای آکوستیک قطعات بود. بهمن میرزازاده ، اشکان موسوی ، علی پورنگهبان ، عظیم روحانی و محمد شعبانی به همراه محمد علیزاده روی صندلی که در استیج تعبیه شده بود نشستند و قسمت « آنپلاگ » برنامه را اجرا کردند . قطعات با این که تنهایی ، حس آرامش و میشه نگام کنی به این صورت اجرا شدند.

* محمد علیزاده همانند اجرای های گذشته این بار هم با تغییر دادن ترانه برخی از قطعاتش جو خوبی را در سالن ایجاد کرد.

* از دیگر نکات قابل ذکر می توان به تعریف و تمجید مکرر علیزاده از گروه ارکسترش اشاره کرد و با اظهار این که همه ی اعضای گروه از بزرگان موسیقی پاپ کشور هستند از آنان تجلیل به عمل می آورد.

*تک نوازی بسیار قوی گروه ارکستر محمد علیزاده در بخش های مختلف کنسرت از دیگر نکات مثبت این کنسرت به شمار می رود.

* ایمان ذاکری ( درامز ) ، علی پورنگهبان ( گیتار بیس ) ، عظیم روحانی ( گیتار اسپانیش ) ، بهمن میرزازاده ( بوزوکی ، عود ) ، محمد شعبانی ( پرکاشن ) ، امیر حسین اویسی ( کیبورد ) ، اشکان صدیق آذر ( لانچ پد ) ، سعید عباسی ( کیبورد ) و اشکان موسوی ( ویولن ) اعضای گروه ارکستر محمد علیزاده را تشکیل می دادند.

*در لحظات پایانی کنسرت و قبل از اجرای آخرین قطعه ، علیزاده قسمتی از تک آهنگ جدید خود را که به زودی منتشر خواهد شد اجرا کرد.

* این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری « ایران گام » به مدیریت « صدرالدین حسین خانی » به روی صحنه رفت.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « مائده محمد زاده » مشاهده می نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.