موسیقی ایده آل : شامگاه بیست و هشت اسفند، سالن سلمان هراتى سارى میزبان گروه سوئیچ بود.
گروه سوئیچ در اواخر سال ٨٧ شکل گرفت و تا به امروز با منتشر کردن تک آهنگ هایى متفاوت با مخاطبان خود در ارتباط بوده است.
در این کنسرت، قطعاتى از آلبوم منتشر نشده ” تا پروانگى ” اجرا شدند و مورد توجه حضار قرار گرفت.

این گروه، اجراى خود را با قطعه ” قلب خاک ” شروع نمود.
تک آهنگى که به همراه موزیک ویدئوى خود قبلاً منتشر شد، حسابى در بین هواداران محبوب شد؛ همراهى هواداران با این قطعه جالب توجه بود. هومن طلاکیان نیز به عنوان خواننده در این موزیک و قطعات بعدى همراهى کننده محمد هاشمى بود.

پس از آن، قطعه ” نیست ” اجرا شد.این موزیک نیز بصورت دو صدا اجرا شد و توانست فضاى احساسى اى را در سالن ایجاد کند.

در ادامه، موزیک ” تاب بنفشه ” نواخته شد. این قطعه پیش از این، بصورت تک آهنگ منتشر شده بود و توانست با به وجود آوردن فضایى اکتیو در سالن، جوّ متفاوتى را ایجاد کند. سولو نوازى ادریس آبى، نوازنده گیتار الکتریک و آیدین رادکیا نوازنده درامز، حضار و تشویق و هم صدایى هواداران باعث زیبایى این اجرا شدند.

موزیک هاى ” مى باید “، ” کوله پشتى ” و ” راه نو ” قطعات بعدى این اجرا بودند. موزیک ” مى باید ” از قطعه هاى آلبوم ” تا پروانگى ” است که استقبال خوبى از آن شد. قطعه ” کوله پشتى ” نیز قبلاً بصورت تک آهنگ منتشر شده و تشویق و همراهى هواداران با این قطعه مثال زدنى بود. سولو نوازى نوازندگان درامز و گیتار الکتریک به هرچه جذاب تر شدن این اجرا کمک کردند.

میشه که بگذریم از راه هاى نو/راهى اگر نبود از آسمان برو

” راه نو “، آخرین تک آهنگ منتشر شده توسط این گروه است که مدتى قبل به همراه موزیک ویدئو منتشر شد و بازتاب بسیار مثبتى کسب کرد.
سپس محمد هاشمى خواننده گروه، ضمن تشکر از جناب دکتر عشریه ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى شهرستان سارى، افزود : ( اجراى زنده در کمتر از دو، سه ماه غیرقابل انتظار بود! )

در ادامه قطعات ” کولى “، ” سراب ” و ” تا پروانگى ” اجرا شدند.
تکنوازى اعضاى گروه از نقطه هاى قوت اجراى این سه قطعه بود که تشویق هاى پى در پى و همراهى حضار را در پى داشت.

” گهواره “، ” یک شب دگر “، ” سایه روشن ” قطعات پایانى این کنسرت بودند اما تشویق هاى بى امان حضار باعث شد که سوئیچ بارى دیگر، قطعه ” کوله پشتى ” را نیز اجرا کند.
به هنگام اجراى قطعه ” گهواره “، نوازندگى بى نقص اعضاى گروه از جمله نوازنده درامز، تشویق هاى طرفداران را در پیش داشت.
یک شب دگر و سایه روشن نیز به ترتیب توانستند نظر هواداران
جلب و حس و حال خوبى در سالن برقرار کنند.
و اما حسن ختام این کنسرت، قطعه ” کوله پشتى ” بود که بارى دیگر همه را به وجد آورد و اجراى دوباره ى این موزیک، نشان دهنده تأثیرگذارى این قطعه بر روى طرفداران بود.

در پایان، محمد هاشمى از افرادى همانند شعیب عرب، روزبه قلى پور، رضوان باقرى، دادبه باقرى و … و همچنین از معاونت فرهنگى شهرستان سارى، معاونت هنرى اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى مازندران سرکار خانم پزشکى، جناب محمد فضلى مدیریت مجتمع سلمان هراتى تشکر کرد.

وى خاطرنشان کرد: ( سوئیچ به حمایت همشهرى هایش نیاز دارد و چه بسا این حمایت ها مى تواند منجر به برگزارى اجراهاى بیشترى شوند. )

در این کنسرت، گروه سوئیچ را محمدهاشمى( خواننده )، هومن طلاکیان( خواننده و نوازنده گیتار اکوستیک )، ادریس آبى( گیتار الکتریک )، سروش رضوانى( گیتار باس )، آیدین رادکیا( درامز ) و نیما زارع( کیبورد ) تشکیل مى دادند.
لازم به ذکر است تمامى ترانه ها توسط ” آرش ترکاشون ” شاعر تواناى گروه، سروده شده بودند.

در ادامه تصاویری از این اجرا را مشاهده مینمایید.

انتهای خبر

Leave a Reply

Your email address will not be published.