موسیقی ایده آل-مریم رفایی: «علی لهراسبی» پس از یک سال و نیم انتظار و دوری از استیج بلاخره توانست در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بر روی استیج برود و با هواداران خود دیداری تازه کند. اولین کنسرت وی پس از انتشار آلبوم موفق «ربات» در ۲۳ مردادماه ۹۳ و در دو سانس برگزار شد.

این کنسرت که با استقبال خوب هواداران این خواننده مواجه گردید؛ در آخرین سانس از این اجرا با قطعه «شرشر بارون» آغاز شد که در همان ابتدای برنامه تماشاگران برای ورود او بر روی صحنه غافلگیر شدند. چرا که او از همان ابتدای ورود حاضرین بر روی استیج حضور داشت و با بالا رفتن مکعب های طراحی شده بر روی صحنه، حاضرین وی را که بر روی صدنلی نشسته بود مشاهده کردند که همین امر هیجانی را در شروع اجرا به همراه داشت .

لهراسبی در ادامه قطعات «بازم دوباره»، «فال»، «هرشب»، «دلهره»، «راهرو»، «بی راهه ها»، «حس غریب»، «دوستم نداری»، «قلب آهنی»، «قلبم»، «سفر»، «شیدایی»، «دل نوازان»، «حرف های ناگفته»، «کوه»، «من دیگه خسته شدم»، «چشمامو می بندم» و «فاصله ها» را اجرا کرد.

اعضای ارکستر متشکل از: فربد یزدانفر(رهبر ارکستر، نوازنده کیبور، پیانو)، بهزاد اشعاری(درامز)، (امین قیاسی(پرکاشن)، محمدرضا رجب زاده(پرکاشن)، حمید یزدانفر(باس)، سیاوش مطلبی(گیتار الکتریک)، رضا لمانی(گیتار اسپانیش)، مجید ترکاشوند(ساکسیفون)، حسین شریفی(ترومبون)، رضا آذر نژاد(ترومپت)، سینا ذکایی(فلوت)، پیمان جوینده پور(کیبورد)، اشکان صدیق آذر(سیتی سایزر) و کاوه خجسته(باقلا و بوزوکی) بود.

همچنین اعضای گروه کر به سرپرستی «مسعود عبدالرحمن» متشکل از: «امیر محمدی»، «مجید کمالی»، «افشین آوید»، «سمیرا ملک»، «غزال پاریاب» و«فاطمه سمنانی» بود.

 

حواشی ها:

حاضرین با گذشت بیش از نیم ساعت تاخیر وارد سالن شدند. با این حال چند دقیقه ای را در تاریکی سالن به تشویق اعضای ارکستر و لهراسبی پرداختند تا شاید آنها بر روی صحنه بیایند اما خبری از آنها نشد به طوری که این تشویق ها جای خودشان را به اعتراض های درگوشی داند و بلاخره بعد از گذشت ۵۰ دقیقه از زمان اعلام شده با آمدن اعضای ارکستر و سورپرایز ابتدایی لهراسبی کنسرت آغاز شد.

اکثر قطعات توسط «فربد یزدانفر» با تنظیم متفاوتی اجرا شد و می توان به هماهنگی مناسب ارکستر و خواننده اشاره کرد.

حاشیه اصلی کنسرت در میان مهمانان این برنامه بود. «فرزاد حسنی» که بعد از اعلام خبر جدایی اش از مجری معروف سکوت اختیار کرده بود به برنامه لهراسبی آمد و با زمزمه قطعات لهراسبی، سکوت را در میان جمعیت شکست.

لهراسبی به همراه ارکسترش چند قطعه ای را به صورت ریمیکس اجرا کرد تا به تواند مخاطبین خود را راضی نگه دارد.

 

در پایان قطعه «قلبم»، «محمدرضا رجب زاده» نوازنده جنوبی پرکاشن با هنرنمایی خود توانست چند دقیقه استیج را به تنهایی در دستانش بگیرد به طوری که پس از اتمام تک نوازی وی حاضرین در سالن ایستاده وی را تشویق کردند.

لهراسبی از جناب آقای «مجیدی» مدیر شرکت صوفیا تهیه کننده برنامه و «کیوان ملک مطیعی» طراح صحنه و دکور تشکر کرد.

«فرازد حسنی»، «پژمان بازغی»، «امید حاجیلی»، «امیرعلی دانایی»، «شهاب اکبری»، «آرمان موسی پور»، «حسین غلام پور»، «امیر بذرافشان»، «زهرا عامری»، «فرهاد جم»، «آرش پاکزاد»، «مهران عباسی»، «هومن جوادی» و «آزاده زارعی» از جمله مهمانان سانس دوم این اجرا بودند.

با تشکر از سرکار خانم «یاسمن میرزایی» تهیه کننده کنسرت و آقای «علی نصیری» مدیر اجرایی کنسرت که ما را در تهیه گزارش یاری کردند.

در ادامه ببیننده  تصویرهایی  از نگاه دوربین «دلارام غفرانی» باشید

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.