موسیقی ایده آل : ضمن عرض تبریک سال نو به همه علاقه مندان موسیقی، و تسلیت به اهالی هنر به مناسبت ضایعه درگذشت نابه هنگام دکتر افشین یداللهی، شاعر و ترانه سرای آثار ماندگار موسیقی، که یادش گرامی باد، به اطلاع می رساند اجراهای متنوعی امسال نیز همانند سال گذشته در ایام تعطیلات عید نوروز در برج میلاد تهران برگزار می شود که موسسه آوای هنر نیز افتخار برگزاری چندین اجرای کنسرت موسیقی از این اجراها را بر عهده دارد.

در روز ۳ و تمدید ۹ فروردین، گروه موسیقی رستاک به اجرای قطعاتی از آلبوم سرنای نوروز و آلبوم جدید خود، میان خورشید های همیشه خواهد پرداخت.
گروه پالت نیز از آلبوم جدید خود، تمام ناتمام که پس از نشر آن در اسفند ماه مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته و همچنین با اجرای قطعاتی از آلبوم های قبلی خود در روز ۴ و تمدید ۱۵ فروردین میزبان هواداران خود خواهد.
گروه مشکی پوشان، رضا صادقی نیز در روز ۱۰ فروردین به اجرای کنسرت خواهند پرداخت که اجراهای بعدی خود را به پس از انتشار آلبوم جدید خود در اردیبهشت سال جاری، با نام یعنی درد، در خرداد ماه سال جاری موکول نموده است.
این آلبوم که با تفاوت هایی نسبت به آلبوم های قبلی ایشان تهیه شده است، علاقه مندان موسیقی ایشان را غافلگیر خواهد کرد.
که در این خصوص اخبار تکمیلی در رسانه ها منتشر خواهد شد.

علاقه مندان این اجراهای نوروزی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی wwww.84200.ir بلیت کنسرت مورد نظر را تهیه فرمایند.

با امید سالی پربار و خوش برای اهالی هنر موسیقی، شما را به دیدن این اجراهای کنسرت در برج میلاد تهران، در هوای لطیف بهاری دعوت می نماییم.
دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر

photo_2017-03-18_17-37-05

انتهای خبر

Leave a Reply

Your email address will not be published.