موسیقی ایده آل – محمد کردی : بهنام صفوی خواننده محبوب موسیقی کشورمان است که با قطعه ی « عشق من باش » در سال ۸۸ خود را بر سر زبان ها انداخت.پس از آلبوم عشق من باش ، وی دو آلبوم دیگر با نام های « آرامش » و « فوق العاده » را روانه ی بازار موسیقی کشور کرد که با اسنقبال بسیار خوبی همراه شد.

مدتی پیش بود که صفوی با انتشار پستی مبهم در صفحه شخصی اش صحبت از خبر بدی کرد که دوسال است می خواهد آن را عنوان کند اما نمی تواند.سر انجام مشخص شد که این خواننده خوش صدا دچار بیماری تومور مغزی است و باید هرچه زودتر خود را به دست جراحان بسپارد.در روز ۲۸ تیرماه وی در بیمارستان بستری شد و فردای آن روز زیر تیغ جراحی رفت.پس حدود یک روز و نیم در حالت ریکاوری بودن او هوشیاری خود را به دست آورد و کم کم روند بهبودی را پیش گرفت.

ظهر امروز ۸ مرداد ماه صفوی پس از یک عمل موفقیت آمیز از بیمارستان ترخیص شد و راه منزل را در پیش گرفت.

تیم سایت خبری تحلیلی موسیقی ایده آل از این که این خواننده خوب کشورمان دوباره سلامتی اش را به دست آورده است خداوند را شاکر است و از تمامی مردم هنردوست کشور که برای بهبودی هنرمندشان دست به دعا بردند کمال تشکر را دارد.

در ادامه تصاویری از لحظه ی خروج وی از بیمارستان و ویدئو کلیپی که توسط « علیرضا صبوری » تهیه و تدوین شده است را مشاهده می نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

دانلود ویدئو کلیپ ترخیص بهنام صفوی

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.