موسیقی ایده آل : علیرضا میرآقا موزیسین و نوازنده بسیار خوب و پرسابقه ی کشورمان است که سال هاست در زمینه موسیقی فعالیت می کند و در کنار بسیاری از خوانندگان مطرح کشورمان به روی صحنه رفته است.وی توانسته است توانایی های خود را در زمینه موسیقی و ساز های « ترومپت » و « پرکاشن » به اثبات برساند.

وی در کنار نوازندگی ، به طور جسته و گریخته خوانندگی را نیز دنبال کرد و سال ها پیش آلبومی را نیز تهیه و تولید کرد که به دلایلی هیچ وقت تصمیم به انتشار آن نگرفت.وی چندی پیش تیتراژ سریال « عشق تعطیل نیست » را نیز اجرا کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

اکنون وی قطعه ی جدیدی را با نام « بانو » تولید کرده است و جهت انتشار در اختیار « موسیقی ایده آل » قرار داده است ، « امیر مسعود هفت لنگ » ترانه ی این قطعه را سروده است و بار آهنگسازی و نوازندگی ساز « فلوگل هورن» بر عهده خود میرآقا بوده است.همچنین « داریوش صالح پور » نیز تنظیم و نوازندگی گیتار الکتریک را در این قطعه بر عهده داشته است.رضا تاجبخش ( پیانو ) ، آرش سعیدی ( گیتار بیس ) و آرش پاکزاد ( میکس و مسترینگ ) از دیگر افرادی هستند که در تولید این قطعه میرآقا را یاری نمودند.

تصویر کاور این قطعه نیز توسط « علی مجلسی » گرفته شده است و « سحر بنیادی » بار طراحی گرافیکی کاور این قطعه را بر عهده داشته است.

در ادامه می توانید این قطعه را از موسیقی ایده آل دریافت نمایید.

دریافت قطعه ی بانو با صدای علیرضا میرآقا

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.