موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده : آخرین روز اردیبهشت امسال ، رضا یزدانی خواننده محبوب و پرطرفدار موسیقی پاپ – راک کشور اولین اجرای سال جدیدش را در پایتخت بر روی صحنه برد تا طرفدارانش شاهد یک شب خاص و پر خاطره باشند .

یک شروع هیجان انگیز ؛ مثه یه معجزه!

قطعه سلول شخصی از آخرین آلبوم وی ، اولین قطعه ای بود که رضا یزدانی کنسرتش  را با آن آغاز کرد و یک اپنینگ پرانرژی را برای این شب رقم زد.

کجا گمت کردم ، پله برقی ، یخبندونای قطبی چشمات ، هذیون ، سیگار پشت سیگار، طهران تهران ، رفت که رفت ، بلاتکلیف ، مرگ تدریجی یک رویا ، راز این خونه ، آهنگ قدیمی ، کاشف ، حرفای بی مخاطب ، کی فکرشو می کرد ، دیوونه ، آدم یه جاهایی رو مجبوره  و خلیج فارس قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند .

هنگامه قاضیانی ، امین زندگانی ، الیکا عبدالرزاقی ، بهرام بهرامیان ، مهران غفوریان ، لادن مستوفی ، محمد حاتمی ، سام نوری و … از میهمانان ویژه رضا یزدانی در این شب بودند .

محمد خرمی نژاد (درامز) ، میلاد عدل (گیتارالکتریک) ،آرش زمانیان (گیتار بیس) ، مازیار احمد پور (گیتار الکتریک) ، شهروز بردوده (کیبورد و پیانو) و ایمان جعفری پویان (کلارینت و ساکسیفون) اعضای ارکستر رضا یزدانی بودند.

اغلب قطعات اجرا شده در این کنسرت به انتخاب هواداران رضا یزدانی بوده ، و در طول اجرای قطعات شاهد همخوانی و استقبال بی نظیر حاضرین بودیم

قطعه کجا گمت کردم با هنرنمایی میلاد عدل ( با نواختن ساز هارمونیکا) آغاز و در طول اجرای قطعه ایمان جعفری پویان (کلارینت) با هنرنمایی خود جذابیت این قطعه را دو چندان کرد.

در آنتراک کنسرت ، صحنه در اختیار علی اوجی ، تهیه کننده آثار و کنسرت های رضا یزدانی بود تا برای چند دقیقه رضا یزدانی و گروهش نفسی تازه کنند.

قطعه خلیج فارس حسن ختام این کنسرت بود و حاضرین این قطعه را به احترام نام خلیج ، ایستاده با رضا یزدانی همخوانی کردند.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر برگزار شده بود . و رسانه موسیقی ایده آل از همکاری قابل توجه مدیریت روابط عمومی موسسه ، آقای میلاد حسینی کمال تشکر را دارد!

در ادامه می توانید عکس های اختصاصی موسیقی ایده آل را به روایت دوربین « علیرضا کیان پیشه » تماشا کنید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.