موسیقی ایده آل : برگزاری کنسرت افسانه موسیقی ژاپن که پیش‌تر قرار بود در تاریخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت در سالن وزارت کشور برگزار شود، به دلیل طولانی شدن روند اخذ روادید گروه، با یک هفته تاخیر در تاریخ ۲۲، ۲۳ و ۲۷ اردیبهشت در همان سالن روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی این برنامه، گروه برگزار کننده این برنامه با اعلام این که ویزای گروه «کیتارو» که قرار بود شامگاه چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) وارد تهران شوند، عصر روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) صادر شد و همین موضوع باعث شد مسئولین برگزار کننده این کنسرت در ایران در اطلاعیه‌ای به بیان برخی اتفاقات و حواشی این موضوع بپردازند و تاریخ و شرایط جدید برگزار یاین برنامه را اعلام کنند.
این در حالی‌ست که به دلیل محدودیت پروازهای خارجی که از آمریکا به حومه ایران انجام می‌گیرد، ماجرای تهیه بلیت اعضای این گروه در ایران با مشکلاتی رو به رو شده است.
در متن این اطلاعیه که برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، آمده:
«برگزاری کنسرت هنرمندان بزرگ و سرشناس موسیقی جهان در ایران با چالش‌های مختلفی همراه است و گاها روند اداری برخی موارد مربوط به برگزاری این قبیل برنامه‌های فاخر با مشکلاتی رو به رو می‌شود.
در هفته‌های گذشته تلاش‌های شبانه‌ روزی مجموعه برنامه گذار این کنسرت برای اخذ روادید و ویزا برای اعضای آمریکایی گروه نوازنده‌ها، منیجر و اعضای گروه فنی کیتارو با مشکلاتی ناخواسته و پیش‌بینی نشده رو به رو شد و تاخیر در اخذ ویزا از سوی دستگاه‌های نظارتی باعث شد گروه برگزار کننده برنامه با توجه به شرایط زمانی و محدویت‌های فراوان برای اخذ بلیت رفت و برگشت، به ناچار تصمیم به برگزاری این برنامه با یک هفته تاخیر بگیرد.
به اطلاع می‌رسانیم که بلیت‌های رزرو شده برای هر روز این کنسرت در تاریخ قبلی (۱۶، ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت)، عینا و با همان شماره ردیف، شماره صندلی و بارکد به ترتیب به روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۷ اردیبهشت (همان ساعت و همان سالن) منتقل شده است.
گروه برگزارکننده کنسرت «کیتارو» در ایران لازم می‌داند تشکری ویژه را از مسئولین و کارکنان وزارت امور خارجه و معاونت روادید و گذرنامه، سحنگوی وزارت امور خارجه و وزیر محترم ارشاد و معاونت هنری ایشان داشته باشد که در روزهای گذشته با مساعدت و رسیدگی خارج از نوبت پیگیر برگزاری این برنامه شدند تا این کنسرت در تهران روی صحنه برود.
دراین بین تلاش‌های ستودنی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد جناب آقای «علی ترابی» و پیگیری شبانه روزی ایشان حتی در روزهای تعطیل و جلساتی که گاها تا پاسی از شب نیز ادامه داشت، نشانگر میزان دغدغه‌مند بودن این مدیر کارآمد دفتر موسیقی وزارت ارشاد است که قطعا تنها دلیل برگزاری این برنامه و جلوگیری از لغو آن که هزینه اعتباری فروانی را در مجامع بین المللی در پی داشت، شخص مدیر کل دفتر موسیقی بود که از ایشان ممنونیم.
در انتها ضمن پوزش و عذرخواهی از کلیه هنردوستان و علاقمندان به «کیتارو» که برای حضور در این برنامه بلیت تهیه کرده بودند و به دلیل تغییر تاریخ برگزاری قادر به حضور در این کنسرت نیستند، اعلام می‌کنیم که از طریق سایت «تیوال» همه مبلغ پرداختی آنها عینا بازگردانده خواهد شد.»
گفتنی‌ست بلیت فروشی کنسرت «کیتارو» در ایران از طریق سایت «تیوال» به آدرس WWW.TIWALL.COM در حال انجام است.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.