موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده: امید حاجیلی خواننده خوب و پر انرژی موسیقی پاپ کشور در تاریخ ۲۹ دی ماه برای دو سانس در سالن میلاد بر روی استیج رفت تا شبی شاد را برای هواداران خود رقم بزند.
در ابتدای این کنسرت ، کلیپی از گلچین قطعات پرطرفدار امید حاجیلی روی مانیتور های سالن نقش بست و بعد از اینکه هرکدام از نوازندگان در جای خود قرار گرفتند امید حاجیلی با قطعه وای وای برنامه این شب پر هیجان را آغاز کرد.
پس از سلام و احوالپرسی امید حاجیلی قطعه ربابه را برای حاضرین اجرا کرد و در بین آهنگ با ترومپت خود به هنرنمایی پرداخت. پس از اجرای این با بیان جمله امشب اینجا ستاره بارون که چه عرض کنم ، ماه بارونه به استقبال میهمانان خود رفت و علی اوجی ، بهاره رهنما و کمند امیر سلیمانی را معرفی کرد. و سپس قطعه جدید خود را با نام دوست دارم  اجرا کرد. بعد از اجرای این قطعه حاجیلی شهاب رمضان ، فرزاد حسنی و حمیدرضا آداب را معرفی و یکی از قطعات آلبوم اولش را به نام عشق منی اجرا کرد. سام نوری ، بابک جهانبخش ، یاشار خسروی ، محمدرضا خانزاده و مهران فرشباف دیگر میهمانانی بودند که در این شب حضور داشتند.
در ادامه امید حاجیلی قطعه باغ مولوی را به روح ناصر عبدالهی تقدیم کرد.و در حین اجرای آهنگ کلیپی از عکسهای زنده یاد ناصر عبدالهی بر روی مانیتور ها پخش می شد.
همچنین مانی جهانتاب و چاوش شیرانی (مدیر مسئول مجله استایل) از میهمانانی بودند که به این کنسرت آمده بودند. قطعه محبوب برای عاشقی دیره نیز در این کنسرت اجرا شد که با استقبال خوبی مواجه شد. 
حاجیلی با دعوت از محسن شریفیان نوازنده خوب نی عنبان به استقبال قطعه دلبر سیاه رفت . همچنین در ادامه امید حاجیلی  تشکر ویژه ای از تهیه کنندگان کنسرت های خود مجید عبدی و پویا زارع فرد به عمل آورد.
حاجیلی با دعوت از فیروز ویسانلو و وحید اسدالهی قطعه قدیمی و خاطره انگیز آیریلیق را با سبکی جدید و با همراهی مجید برومند (گیتار بیس) به یاد مرتضی پاشایی خواند و به روح او تقدیم کرد. و در ادامه با دعوت از آرش صمیمی (نوازنده نی) قطعه جدید خود را که بازخوانی یک قطعه فولکلور خراسانی بود را اجرا کرد. دلبر ، عاشقتم ، افتاد و بوم بوم از دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند. همچنین حاجیلی از از مدیر بنامه هایش کامبیز طاهری ، حسام حسینی (مدیر برنامه های فرزاد فرزین) ،فرهاد ایرانی ، منوچهرحسینی و علیرضا نصیریتشکر و قدردانی کرد.
مجید برومند (گیتار بیس) ، سینا پرتوی (درامز) ، MOMMORIZA (تنظیم کننده قطعات)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک) ، خشایار حیدری (پیانو) ، پژمان فرهمند (پرکاشن) ، سیامک کریم پور (ترومبون) ، کامیار ماندگاری (ترومپت) ، علی ضرابی (ترومپت) ، حسین شریفی (ترومبون) اعضای ارکستر و رامونا نظام زاده ، سمیرا ملک ، علیرضا مرادی ، محمد ماهرویان و مجید کمالی اعضای گروه کر امید حاجیلی را تشکیل داده بودند.
همچنین حاجیلی در پایان از دفتر موسیقی ارشاد ، اداره اماکن ، حراست و مدیریت مجموعه نمایشگاه بین المللی تشکر ویژه ای به عمل آورد.
همچنین گفتنی است این کنسرت برای تاریخ دوم اسفند ماه نیز تمدید شده است.
در ادامه می توانید  عکسهای اختصاصی موسیقی ایده آل از این کنسرت را از نگاه دلارام غفرانی ببینید:

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.