موسیقی ایده آل – محمد فعال : طی روزهای ۱۰،۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه کنسرت گروه جیپسی کینگز (کولی های اسپانیا) به همت موسسه اکسیر نوین در تالار وزارت کشور برگزار شد .

به گزارش رسانه ایده آل  ،  کنسرت گروه جیپسی کینگز ملقب به گروه کولی های اسپانیایی در تالار وزارت کشور برای سومین بار  با اجرای موسیقی  محلی اسپانیا ، با استقبال خوب مخاطبان برگزار شد.

در ابتدا این مراسم شاهرخ بهرالعلومی مدیر اجرایی کنسرت (جیپسی کینگز فامیلی ) گفت :

گروه کولی های عاشق متشکل شده از دو خانواده بالیاردو و ریس که حدود ۴۰ سال است در اسپانیا مشغول فعالیت هستند و مردم بسیاری در سراسر دنیا با آنها خاطره بازی کرده اند . از آن جمع قدیمی تنها یک نفر در گروه جدید حضور دارد که آنتونیو ریس میباشد .

پس از صحبت های بحر العلومی اعضای خانواده ریس که برای اجرا منتخبی از قطعات رمانتیک و ریتمیک خود را آماده کرده بودند به روی سن آمدند و چند  قطعه از تک نوازی و اجرای گروهی خود را به نمایش گذاشتند .

اولین آهنگی که این گروه اجرا کرد قطعه ( سلام علیک ) بود که به دلیل احترام به مردم ایران این قطعه اجرا شد.

 پس از آن کولی های عاشق  که متشکل از ۵ گیتاریست ، یک درامرز، یک نوازنده پرکاشن و یک نوازنده چنگ بودند قطعات محبوب خود را یکی پس از دیگری اجرا کردند .

هرچه به نیمه اجرا نزدیکتر شدیم ، جو سالن شادتر شد به نحوی که در قسمت هایی از اجرا گروه جیپسی کینگز به کرّات با رقص محلی کوتاه خود باعث ایجاد شور و نشاط در تماشاچیان میشدند ، تا اینکه نوبت به اجرای قطعه های محبوب این گروه رسید که نسل های مختلفی با آن خاطره بازی کردند. (amor mio ) یا (عشق من ) و قطعه (Hotel California , Spanish version )  مهمترین این کار های نوستالژیک بود که سالن وزارت کشور را سرشار از شادی و نشاط کرد .

در این میان آنتونیو ریس در معاشرتی که با تماشاچیان داشت به تکرار به زبان فارسی میگفت ” متشکرم” و به انگلیسی از آن ها میپرسید از موسیقی گروه جیپسی کینگز راضی هستید و حضار حاضر با شادی و هورا جواب مثبت میدادند.

این کنسرت ها به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری ( اکسیر نوین ) به مدیریت ( محمدرضا خانزاده ) برگزار شد .

اعضای اجرا کننده این کنسرت که گلچینی از گروه سی نفره جیپسی کینگز بودند عبارتند از :

باور دلوسپارو ( چنگ )

پائول ریس ( گیتار سولو)

شوشو (گیتار سولو )

دورسی کورتز (درامرز)

آلبی خوره می  (پرکاشن)

الگرانه دالی ( گیتار سولو )

الگرانه دلکاتو (خواننده، گیتار سولو )

آنتونی ریس (هم خوانی ، گیتار سولو)

*از قطعات معروفی که در سالن وزارت کشور به اجرا در آمد منتخبی از آن ها عبارتند از :

(Love And liberte  )

(le lo lay  )

amor mio))

(este mundo )

Funiculi Funicula))

Hotel California) )

Eagles))

همچنین این کنسرت هیجان انگیز در ایران ادامه خواهد داشت  و بعد از سانس های متعدد در تهران برای اجراهای دیگر به سالن همایش های بین المللی تبریز که به تازگی افتتاح شده است نقل مکان میکنند.

برای تهیه بلیت میتوانید از سایت رسمی اکسیر نوین اقدام کنید .

در ادامه می توانید تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین «محمد گردون زاده » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.