موسیقی ایده آل – هوتن سلمانی : در بازدید موسیقی ایده آل از تمرین گروه "کامنت"،" بردیا امیری" از اجرای این گروه در تاریخ ۱۷و۱۸ دی ماه خبر داد.

"بردیا امیری": کنسرت گروه "کامنت" در تاریخ ۱۷و۱۸ دی ماه در سالن مجتمع کوروش برگزار می شود که البته هنوز مجوز این کنسرت صادر نشده.مجتمع کوروش هم سالن خوبی می باشد البته گنجایش جمعیت این سالن کمتر از سالن های دیگر است ولی فکر می کنم اتفاق های خوبی بیافتد.قطعات اجرایی هم همان قطعاتی است که قبلا می زدیم به اضافه دو تک آهنگی که یکی از آن ها منتشر شده و دیگری هم در شب یلدا منتشر می شود و احتمالا ۱۵،۱۶ تا قطعه اجرا می شود.

+ چند سال از همکاری اعضای "کامنت" می گذرد و پیشرفت گروه را چگونه می بینید؟

-"نیما رمضان": از سال ۸۸ همکاری ما با هم شروع شد به نظر خودمان روند روبه رشدی داشتیم ولی این مردم هستند و تلاش ما این هست بزرگتر شویم و موسیقی ما هم از نظر کیفیت خوب باشد وهم بتوانیم جمعیت بیشتری را جذب کنیم.فکر می کنم ۴ سری در فارابی اجرا کردیم و ۳ اجرای تک روزه هم در اریکه که خوشبختانه فروش بلیط ها همیشه خوب بوده و اکثرا sold out بودیم و امیدوارم اینبار هم با وجود زمان کمتری که برای فروش بلیط داریم این اتفاق تکرار شود.

+ "کامنت" چه برنامه هایی پیش رو دارد؟

-یکی از برنامه های "کامنت" آلبوم است که حدود ۵۰% کار انجام شده و امیدواریم تا سه ماه آینده تکمیل شود.در ادامه هم کنسرت های تهران و شهرستان را خواهیم داشت که تمرکز ما روی آلبوم و کنسرتی است که پیش رو داریم.سعی ما این است که آلبوم را در اردیبهشت  سال جدید منتشر کنیم.

+ برای کنسرت های شهرستان چه برنامه ای دارید؟

-"کیان پورتراب": کنسرت های شهرستان موضوعی است که به برگزار کننده های شهرستان بستگی دارد و اینکه خواسته ی جدیدی از جانب ما نیست و خیلی وقت است که خواستار اجرا در شهرستان هستیم ولی به دلایلی یا لغو شده یا در خواست ها محدود بوده ولی ما خیلی مشتاقیم در شهر هایی که مخاطب داریم اجرا داشته باشیم.

"نیما رمضان":قبل از شروع کار گروه من با "کیان پورتراب" آشنا شدم که ایده های خیلی خوبی داشت که باهم یک پروژه را کار کردیم.حدود۴،۵ ماه کات شد و دوباره همدیگر را دیدیم و صحبت کردیم و قرار شد پروژه ای را شروع به کار کنیم که با یکی از دوستانمان به نام "پیمان" که قبلا با ما کیبورد می زد کار کردیم و آلبوم اول،"میرم بالا تر" که اینترنتی پخش شد رو جمع کردیم که "مازیار" هم با ما باس می زد و "بردیا امیری" هم به ما اضافه شد.بعد از مدتی "پیمان" و "مازیار" از گروه ما جدا شدند که "اشکان آبرون" و "آرین کشیشی" به ما اضافه شدند که این دو،دو مهره خیلی خوب و وزنه ای برای گروه بودند و خیلی تغییرات خوبی رخ داد.

"نیما رمضان":دوست داریم موزیک کار کنیم،چیزهای جدید بسازیم و لذت ببریم و بزرگترین اتفاق این است که خودمان لذت می بریم و تک آهنگی که منتشر می شود کاری است که خودمان راضی بودیم و کاری به فیدبک آن نداریم.

"کیان پورتراب" در رابطه  با اشعار "کامنت" گفت:اشعاری که استفاده شده کار خودم است و روند شعر هایی که "کامنت" داشته اجتماعی بوده و دید آدم ها نسبت به اجتماع و اشعار ما یک نکته مثبت در ذهن مخاطب بوده و شاید این هم سویی موزیک و شعر بوده و صرفا شعری نبوده که موزیک را پیش ببرد.رنج سنی مخاطب ما هم سن و سال های خودمان بین ۲۰ تا ۳۰ سال می باشد چون حرف مشترک است.

اعضای گروه "کامنت" عبارتند از:

"کیان پورتراب" خواننده و گیتار آگوستیک،"اشکان آبرون" کیبورد و پیانو،"نیما رمضان" گیتار الکتریک،"آرین کشیشی" گیتار باس و کنترباس،"بردیا امیری" درامز

همچنین قطعه ی جدید این گروه با نام « بیداری ما » منتشر شد که این قطعه را می توانید از قسمت تک آهنگ های « موسیقی ایده آل » دریافت نمایید.

در ادامه می توانید گزارش تصویری موسیقی ایده آل از تمرین این گروه را از نگاه دوربین « پارسوا پاکیزه » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.