موسیقی ایده آل : کیهان کلهر و رامبرانت تریو علاوه بر ۱۴ و ۱۵ شهریور اجرایی نیز در ۱۶ شهریور در تالار وزارت کشور خواهند داشت.
 کیهان کلهر که پیش از این قرار بود فقط در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه به صحنه برود شانزدهم این ماه نیز به همراه رامبرانت تریو در تالار وزارت کشور تهران به اجرای قطعات می پردازد.

کلهر و رامبرانت تریو فردا در روز بیست و هفتم آگوست مصادف با ۵ شهریورماه در شهر اوترخت هلند در فستیوال جز «اوده موزیک» (Oude Muziek Kazz Festival) روی سن خواهند رفت. این در حالیست که رامبرانت فرایش (پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه ای) نوازندگان رامبرانت تریو، چند روز قبل از برگزاری کنسرتشان در تهران به ایران می آیند.

همچنین بعد از اجراهای تهران که طی سه شب ۱۴، ۱۵ و ۱۶ شهریورماه برگزار می شود کلهر و رامبرانت در روز ۲۹ سپتامبر در باربیکن سنتر لندن که یکی از معتبرترین سالن های کنسرت جهان محسوب می شود به اجرای قطعات خواهند پرداخت. همکاری کلهر و این گروه هلندی از سال ۲۰۱۱ آغاز شده است.

اولین بار است که کلهر و رامبرانت تریو در ایران به صحنه می روند و قرار است طی ماه های آینده آلبومی از یکی از اجراهای مشترکشان در تلفیق موسیقی شرق و غرب در ایران منتشر خواهد شد. این آلبوم در حال حاضر آخرین مراحل فنی را سپری می کند.

رویال هنر پارس به تهیه کنندگی مجید عبدی برگزاری این کنسرت را به عهده دارد.

photo_2017-08-26_19-25-09

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.