موسیقی ایده آل – هوتن سلمانی : محمد علیزاده کنسرت های پر فروش خود را بار دیگر در روز های ۱۱و۱۲ مهر تکرار کرد تا برای هوادارانش،پاییزی عاشقانه بسازد.

محمد علیزاده با اجرای متفاوت و همراهی آکاردئون، با آهنگ جدید و زیبای خود به نام "کجا میری" به هوادارانش خوش آمد گفت تا در ادامه آهنگ های"هوا تو کردم"،"این اولین باره"،"زخم"،"خیلی برام عزیزه خاطرت"،"فکرشم نکن"،"دل بی تو غم زده"،"اشتباه"،"غم دنیاست"،"با اینکه تنهایی"،"حس آرامش"،"میشه نگام کنی"،"همینه که هست"،"شهر باران"،"بی حوصله"،"خیلی خوش حالم"،"برگرد"،"جزتو" را به روی سن ببرد.

محمد علیزاده در آهنگ"شهر باران" با کمک نور موبایل هوادارانش،آسمانی پر ستاره در سالن میلاد نمایشگاه خلق کرد تا به زیبایی های این قطعه اضافه کند.همچنین او این قطعه را تقدیم به پدر و مادر خود که در سالن هم حضور داشتند کرد.

در ادامه محمد علیزاده به معرفی گروه حرفه ای خود پرداخت که به شرح زیر بود:

"عظیم روحانی"گیتار کلاسیک،"محمد شعبانی" پرکاشن،"علی شهبازی" گیتار الکتریک،"علی پورنگهبان" گیتار بیس،"بهمن میرزازاده" بوزوکی،"ایمان ذاکری" درامز،"اشکان موسوی"ویلن،"سعید عباسی" کیبورد،"اشکان صدیق آذر" لانچ پد و"امیرحسین اویسی" پیانو و تنظیم کننده ی قطعات برای کنسرت.

برای معرفی،هر یک از نوازنده ها قطعاتی نواختند که "بهمن میرزازاده"و"سعید عباسی" با اجرای قطعات آذری سالن را تا مرز انفجار رساندند.

میهمانان سانس اول از چهار سانس اجرای محمد علیزاده در تهران،"میلاد ترابی"و"آقای حسین خانی" بودند.

این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری « ایران گام » به مدیریت صدرالدین حسین خانی برگزار شد.

تیم خبری سایت موسیقی ایده آل از عوامل شرکت ایران گام از جمله سرکار خانوم « الهه بهادر » ، « مسعود ذاکری » و جناب آقای حسین خانی کمال تشکر را دارد.

در ادامه می توانید تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « سجاد چلمبری » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.