موسیقی ایده آل : گروه ماکان بند با توجه به اوضاع بد اقتصادیِ حاکم بر جامعه و برای ترویج نشاط و امید، طی دو شب کنسرت‌هایی را با قیمت بلیت ۴۵ هزار تومان برگزار می‌کند.

به گزارش ایده آل ، گروه موسیقی «ماکان بند» پس از اجراهای موفق و پرمخاطبش در تهران و شهرهای مختلف ایران، تصمیم به برگزاری کنسرت‌هایی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و امید در اقشار مختلف جامعه گرفته است.

گروه «ماکان بند» در روزهای سوم و چهارم دی ۱۳۹۷ در سالن ایرانیان، کنسرت‌هایی را به طور ویژه برگزار می‌کنند. در این کنسرت‌ها قیمت تمام بلیت‌ها به طور یکسان ۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

در واقع موسسه آوازی‌نو و هنرمندان «ماکان بند» هیچ نفع مادی از برگزاری این کنسرت‌ها برای خود در نظر نگرفته‌اند و هدفشان حضور آن دسته از علاقه‌مندانی است که به هر دلیلی تا کنون موفق به حضور در کنسرت‌های «ماکان بند» نشده‌اند.

درآمدی که از فروش بلیت‌های ۴۵ هزار تومانی به دست می‌آید تنها بخشی از هزینه‌های جاریِ برگزاری این کنسرت‌ها را تامین می‌کند.

در ماه‌های گذشته و با وخیم شدن اوضاع اقتصادی جامعه، هنرمندان بسیاری تصمیم به برگزاری کنسرت‌های خیابانی و کنسرت‌های رایگان و یا کنسرت‌هایی با بلیت‌های ارزان گرفتند. اما تا کنون تقریبا هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.

شاید گروه «ماکان بند» نخستین گروهی باشد که با وجود پرمخاطب بودن کنسرت‌هایشان تصمیم به برگزاری کنسرتی گرفته‌اند که تمام بلیت‌هایش با قیمت ۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. «ماکان بند» در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر هم در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به صحنه می‌روند که بلیت‌های این کنسرت طی چند ساعت به طور کامل به فروش رسید.

هم اکنون قیمت بلیت کنسرت‌های موسیقی معمولا از ۵۰ و ۵۵ هزار تومان شروع و تا حدود ۱۶۰ هزار تومان ادامه می‌یابد. برگزاری کنسرتی با قیمت بلیت‌های ۴۵ هزار تومان به طور قطع اقدامی قابل تقدیر در جهت افزایش امید و نشاط در جامعه است.

بلیت فروشی کنسرت «ماکان بند» برای روزهای سوم و چهارم دی ۱۳۹۷ به زودی از طریق سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.