موسیقی ایده آل – محمد کردی: مهدی یراحی هنرمند محبوب و پرطرفدار موسیقی کشورمان که پس از ۶ ماه دوری از صحنه ۲۶ تیر ماه به روی صحنه رفت، بار دیگر شامگاه ۲۵ مرداد ماه به دیدار دوستداران خود شتافت. بلیط‌های این کنسرت نیز مانند کنسرت پیشین طی روزهای کمی به فروش رسید.

یراحی برای این کنسرت تدارکات ویژه‌ای دیده بود و توانست اجرایی قابل قبول را از خود به نمایش بگذارد.

این هنرمند که کنسرت خود را با میکس قطعات «آخرین اسیر»، «بی سرزمین»، «انفرادی» و «شال گردن» آغاز کرد، در ادامه به اجرای قطعاتی همچون «تلقین»، «هرجای دنیایی»، «حیک»، «مثل مجسمه»، «سرسام»، «خاک»، «انکار»، «منو رها کن»، «اشک و بارون»، «چشم تو»، «بیست و یک روز بعد»، «از خودت خبر بیار»، قطعه ی جدید «نمیشه ادامه داد»، «آشوب»، «بی دفاع»، قطعات عربی «غزال»، «علی مودک» و «علمک»، «آینه قدی»، «عطر تو» و «امپراطور» پرداخت.

استقبال از قطعه‌ی جدید «نمیشه ادامه داد» که به صورت آنپلاگد اجرا شد به حدی زیاد بود که یراحی تصمیم گرفت آن را دوبار پشت هم اجرا کند

حامد حمید زاده ( گیتار باس ) ، علی افلاطونی ( گیتار لید و سرپرست گروه ) ، عظیم روحانی ( گیتار اسپانیش و تنظیم کننده قطعات ) ، مجید رضاپور ( درامز ) ، مرسل وطنی ( ساکسوفون ) ، دانیال دانشور ( پرکاشن )و انوشیروان تربتی ( کیبورد ) اعضای گروه ارکستر یراحی را در این اجرا تشکیل می دادند.

یراحی در این کنسرت اعلام کرد که آلبوم عربی خود که بیش از ۴ سال است مشغول کار بر روی آن است پس از ماه‌های محرم و صفر منتشر خواهد شد.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری « فرهنگ گستر صبا » برگزار و به روی صحنه رفت.
در ادامه می توانید تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « سارا زمان » مشاهده نمایید.

« 1 از 4 »

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.