موسیقی ایده آل – زهره ابوالقاسم : رستاک حلاج پس از ۷ ماه به روی استیج سالن میلاد رفت و در دو سانس متوالی طرفداران خود را غرق آثارش کرد. در این کنسرت رستاک با تنهایی) به روی استیج آمد و پس از آن قطعه (جوون مرگ) را با هوادارانش خواند و سپس یکی از آثار تازه منتشر شده اش به نام (زیبایی) را اجرا کرد که با اینکه زمان کمی از انتشار این تک اهنگ می گذشت مخاطبان همخوانی جالب توجهی داشتند. پس از آن قطعه (عشق) را اجرا کرد و این قطعه را به کسانی که از شهرستانها آمده بودند تقدیم کرد. در این کنسرت مهمانان بسیاری حضور داشتند از جمله محمد علی بهمنی که اگر بخواهیم از مهمان نوازی رستاک بگوییم درباره استاد بهمنی و حضورشان گفت که امشب مهمانی داریم که به کلمات قدرت پرواز و انتشار می دهد یکی از بزرگان ادبیات معاصر؛ او در ادامه تکرار کرد که ای کاش همه قلب به این زیبایی داشتند. از دیگر مهمانان سانس اول میتوان به بابک صحرایی اشاره کرد که رستاک او را برادر بزرگ خود خطاب می کند، همچنین شهره سلطانی و ناصر زینلی هنرمندی که به تازگی به جمع هنرمندان مجوز گرفته پیوسته نیز از جمله میهمانان سانس اول بودند. در ادامه قطعات مختلفی من جمله (غلط) (گفتن نداره) (شرابی سالن میلاد را پر از هیجان کرد و رستاک قطعه محبوب (اخر اسفند) را برای مخاطبانش نواخت و اجرا کرد. از نکات قابل توجه این کنسرت اجرای قطعاتی بود که قبل از این در کنسرت ها خوانده نشده بود از جمله قطعه (آرایش) و (شمال)؛ همچنین قطعه قدیمی (ته سیگار) که بیش از نه سال از انتشارش می گذرد نیز با تنظیمی متفاوت تر از آنچه شنیده بودیم اجرا شد که مورد استقبال قرار گرفت. رستاک از گروه موزیسین . های خودش در اثنای اجرا تقدیر و تشکر کرد این گروه متشکل از افراد ذیل می باشد:
آرتور اواساپیان نوازنده ساکسفون
سعید خیر خواه نوازنده پیانو
مجید پروریان بیس
سینا پرتوی درامز
کیان ایرجی گیتار الکتریک
شروین شهبازی گیتار
ماکان یعقوبی پرکاشن
و اشکان دباغ یار همیشگی گروه رستاک حلاج!
در ادامه رستاک فرصت را غنیمت شمرد و از مخاطبان خود درباره دو قطعه شش و هشتش پرسید که ایا باز هم شش و هشت رستاکی منتشر کند یا نه که مجددا با استقبال هوادارانش مواجه شد.
پس از آن قطعه نوستالژی (دانشگاه) با تک نوازی شروین شهبازی اجرا‌ شد و در انتها رستاک حلاج به وعده خود عمل کرد و ترانه (دختر) را برای اولین بار اجرا کرد گفتنی است این ترانه هنوز منتشر نشده است.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری « آوای باران » برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « گلشن قربانیان » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.