موسیقی ایده آل : چندی پیش افشین سیاهپوش ترانه سرا وخواننده پاپ خبر از اجرای کنسرت خود همراه شخصی به نام «پ. راد» در اروپا و کشور اتریش را داد که قرار بود ۱۰اسفند این کنسرت برگزار شود،اما این روزها پیرامون گفتگویی که با این خواننده داشتیم متوجه شدیم که دچار کلاهبرداری عجیب و غریبی شده و خبری از برگزاری کنسرت در اتریش نبوده. این شخص که خود را رهبر ارکستر در اتریش نامیده بود و با ساختن رزومه های جعلی و مصاحبه از پیش طراحی شده و ساختگی با سایت های خارجی و داخلی اعتماد این خواننده را جلب کرده و با وعده اجرای دونفره در اتریش و رویای برگزاری کنسرت در اروپا از افشین سیاهپوش کلاهبرداری کرده و این روزها هیچ خبری از این سود جو نبوده و تمرین های چندماهه این خواننده همراه گروه خود برای برگزاری کنسرت در اتریش را به هدر داده است .

افشین سیاه پوش با مطرح کردن این موضوع خواستار آشنا شدن هنرمندان جوان و علاقه مندان به هنر موسیقی با این نوع کلاهبرداری شدو امیدوار بود که هیچ کدام از هنرمندان و جوانان علاقه مند به عرصه موسیقی فریب اشخاص سودجویی چون این شخص و دیگران کلاهبرداران را نخوردند و به آسانی به هرکس در رسیدن به اهداف خود اطمینان نکند .

افشین سیاهپوش در مصاحبه تلفنی خود درباره اتفاق اخیر و جریان لغو کنسرتش گفت:

فردی که خودش را « راد» معرفی کرده بود و همچنین از نخبگان موسیقی و زندگی در خارج از کشور صحبت میکرد فردی دروغی بود و تاکنون هویت اصلی او مشخص نشده است.

من در جواب تماس و درخواست او با اعتماد برخورد کردم و بعد از جستجوی اینترنتی مثبت و البته باطنان دروغ، درباره بخشی از حرفهای او درزمینهٔ مسابقات تجلیل از نخبگان موسیقی و… باعث شد تا به او بیشتر اعتماد کنیم.

جالب است که این فرد که ادعای نخبه بودن داشت حتی یکبار هم جلوی ما دست به ساز نشد. یکی از دوستان که سالها خارج از کشور زندگی کردهاند با ایشان چند کلمه ایی صحبت کردند و این فرد حتی به کلمات ساده و ابتدایی هم نتوانست پاسخ دهد.

ما قرار داشتیم که همراه با این فرد به خارج از ایران سفر کنیم برای اجرای کنسرت و چند روز قبل گفتند که با خروج ایشان از ایران موافقت نشده و نمیتواند ما را همراهی کند. پسازآن به طرز مشکوکی تلفن همراهش خاموش شد و دیگر هیچ جوابی نداد.

شاید بعضی از آدمها مانند من به دیگران احترام بگذارند و اعتماد کنند. اما اینگونه افراد کلاهبردار هستند و به نظرم باید برخورد جدی شود.

باید منتظر بود و دید جناب " راد " چه دلیل قانعکننده برای این کاردارند.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.