موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده: یکشنبه دوازدهم بهمن ، سالن میلاد میزبان کامران رسول زاده و طرفدارانش بود تا این هنرمند، برای اولین بار از قطعات جدیدترین آلبوم خود تحت عنوان دستای نامحرم رونمایی کند.

پس از پخش تیزر آلبوم دستای نامحرم، نوازندگان گروه ارکستر کامران به روی صحنه آمدند و کامران رسول زاده از پشت دیواری که روی استیج قرار گرفته بود بر روی صحنه آمد و این شب خاطره انگیز را با قطعه دستای نامحرم آغاز کرد و پس از سلام و احوالپرسی به استقبال قطعه تهران رفت و پس از آن با تکنوازی گیتار شروین گل من را برای حاضرین اجرا کرد و بعد از آن با تکنوازی فلوت سارا سقایی به استقبال قطعه زن رفت ، اسب زخمی ، آی ،جغد ، ریحان(قطعه ترکی) ، قفس ترانه از قطعاتی بودند که کامران رسول زاده در پارت اول این اجرا کرد. پس از آنتراکی کوتاه رسول زاده با ظاهری جدید بر روی استیج آمد و پارت دوم برنامه را با قطعه محبوب درخت آغاز کرد و پس از آن به دادم برس ، یه راهی نشونم بده ، وقتی نیستی ، همین امشب و ساحل دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

آرمان مهران (رهبر ارکستر و تنظیم کننده قطعات) سعید جامع (درامز) ، مهرداد حامدی (گیتارباس)، رضا ملک (پرکاشن) ، شروین شهبازی (گیتار) ، تایماز اورتگلی (گیتار الکتریک) ، فرناز خاکپور (ویلون) ، سارا سقایی (فلوت) اعضای گروه ارکستر کامران در این شب به یاد ماندنی بودند.

الهام پاوه نژاد ، منصور ضابطیان ، محمد صوفی ،پدرام آزاد ، محمدرضا رهنما ، آرون حسینی ، ناصر فرهودی ، جمال خدامی ، امیرکهکشان ، امیرحسین فیضی و پیمان خازنی از میهمانان ویژه کامران رسول زاده بودند

این کنسرت به همت شرکت محترم اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شده بود که در ادامه می توانید گوشه هایی از این کنسرت را از نگاه تینا رحیمیان ببینید

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.