موسیقی ایده آل – زهره ابوالقاسم : چهل و پنجمین همنشینی کانون شعرو ترانه پارس و بانوان فروغ در روز پنج شنبه چهاردهم ابان ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در سالن اختصاصی کانون واقع در فرهنگسرای فناوری اطلاعات  برگزار شد. در این همنشینی که با حضور دو میهمان ویژه (علی ایلیا) و (عرفان سلیمی) و جمعی از خبرنگاران (موسیقی ایده ال) برگزار شد، شاعران و علاقمندان به شعر و موسیقی از تهران و کرج و دیگر شهرها حضور داشتند. این  همنشینی که در دو بخش شعر خوانی و نقد شعر فعالیت میکند در ابتدا با حضور منتتقدان حاضر در جمع به نقد اشعار  شاعران حاضر در جلسه پرداختند  و دیگر شاعران نیز شعر خوانی کردند. در انتهای جلسه نیز به رسم گذشته به بهترین اثر هفته که غزل جناب اقای (محمد رضا گرجی ) بود داوران جلسه (علی ایلیا، عرفان سلیمی، زهرا نادری ورسول مرشدلو) هدیه ای اهدا کردند.
کشف و پرورش استعداد های کمتر دیده شده از جمله اهداف مهم این کانون می باشد و بیشتر اعضای فعال این جلسه را جوانان با سبک ها و قالب های  مختلف از جمله (غزل، ترانه، مینیمال، سپید و…) تشکیل می دهد.
چهل و ششمین  همنشینی کانون شعر و ترانه پارس و بانوان فروغ بیست و یکم ابان ماه با حضور میهمانان ویژه در عرصه ادبیات و موسیقی ساعت ۱۵ در سالن اختصاصی کانون واقع در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.    

در ادامه می توانید تصاویر اختصاصی از این نشست را از نگاه دوربین « علیرضا صبوری » مشاهده نمایید.

       

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع فرهنگسرای فناوری اطلاعات‌      

Leave a Reply

Your email address will not be published.