موسیقی ایده آل : گروه آلمانی شیلر به‌سرپرستی کریستوفر فون دیلن که در سال ۹۶، میزبان حدود ۲۴هزار مخاطب در ایران بود، آبان ماه امسال با اجرای قطعات آلبوم جدید خود با نام «صبح دم» در سالن وزارت کشور در دو شب روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی اجرا، این گروه موسیقی قرار است در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ آبان ماه سال جاری در سالن وزارت کشور تهران با اجرای منتخبی از قطعات مطرح و آلبوم جدید خود به روی صحنه برود و در ادامه برگزاری تور کنسرت در اروپا، تازه‌ترین کنسرت خود را در ایران برگزار کند.
کریستوفر فون دیلن که پس از اجرای پنج شب کنسرت در تهران، قطعه «برلین – تهران» را ساخت و این اثر را برای نخستین بار در اسفند ماه سال ۹۶ طی سه شب در ایران اجرا کرد، اوایل امسال تازه‌ترین آلبوم گروه بین المللی شیلر با نام صبح دم (MORGENSTUND) را در همکاری با هنرمندان ایرانی منتشر کرد.
اعضای گروه شیلر قرار است در کنسرت ایران منتخبی از آثار برترشان را به همراه قطعات آلبوم جدیدشان با نام صبح دم (MORGENSTUND) به صورت اینسترومنتال اجرا کنند.
کریستوفر فون دیلن به همراه ارکستر خود و با حضور تکنسین صدا، نور و بک لاینر روی صحنه می‌رود.
کنسرت گروه بین المللی شیلر ۱۶ و ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ در سالن اصلی وزارت کشور به تهیه‌کنندگی «ریتم نو» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه می‌توانند از روز دوشنبه (هشتم مهرماه) ساعت ۱۴ به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

 

photo_2019-09-28_12-52-58 (2)

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.