موسیقی ایده آل : اشکان خطیبی و گروهش برای اولین بار پروژه «راک د پن» را در شهر شیراز و در قالب جشنواره موسیقی نوای فجر شیراز روی صحنه خواهند برد.
پرفورمنس تجسمى-موسیقایى«راک د پن» که با اجراى آثارى از گروه هایى چون پینک فلوید،بیتلز،رولینگ استونز و … به بررسى تاثیر موسیقى راک بر طراحى مى پردازد از برنامه «شب شنبه ها» آغاز و با استقبال گسترده مخاطبان راک رو به رو شد. به طوری که سه بار تمدید و هر سه بار در کمترین زمان ممکن تمام بلیت هایش به پایان رسید.
«راک د پن» بعد از موفقیت هایش در ۴ اجرای تهران به جشنواره موسیقی فجر راه یافت و این اجرا نیز تمام بلیت هایش به پایان رسید.
طبق صحبت های اشکان خطیبی قرار است این پروژه در دیگر شهر های ایران نیز اجرا شود و در اولین تجربه، ۲۶ دی ماه ساعت ۲۱ در سالن احسان شهر شیراز به روی صحنه می رود.
اشکان آبرون (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، سروش عدل (گیتار الکتریک و آکوستیک) و بردیا امیری (درامز) اعضای گروه برای این اجرا هستند که در کنار اشکان خطیبی (خواننده) به اجرای برنامه می‌پردازند و سهیل دانش اشراقى نیز به عنوان تصویرگر در طول برنامه طراحى و ایده‌پردازى خواهد کرد.
علاقه مندان برای تهیه بلیت این اجرا می توانند به سایت sororconcert.com مراجعه نمایند.

Insta Shiraz Rock the Pen 01

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.