موسیقی ایده آل  : امین گودرزی خواننده جوان موسیقی جدیدترین اثر خود را پس از یک سال سکوت برای انتشار در اختیار سایت « موسیقی ایده آل » قرار داد. قطعه «زندگی» را می‌توان شروع فعالیتی جدید از این خواننده پس از ده سال حضور در عرصه موسیقی عنوان کرد.

قطعه «زندگی» از سروده‌های «علی ایثارگر» با تنظیم «آیدین برزگر» توسط «محمد فلاحی» میکس و مستر شده که امین گودرزی آهنگسازی این قطعه را شخصاً بر عهده دارد. همچنین «احسان نی زن» به‌عنوان نوازنده ویولن در این قطعه به زیبایی هنرنمایی کرده است.

امین گودرزی هم‌زمان با انتشار قطعه «زندگی» در گفتگوی کوتاه با این رسانه از تجربه اجرای رسمی خود در سال‌های گذشته گفت و افزود: « من در سال‌های هشتادوچهار و هشتادوشش کنسرت‌هایی را در کرج برگزار کردم و آخرین فعالیت موسیقی من به چند ماه گذشته برمی‌گردد که به دعوت برنامه شب کوک (برنامه آن زمان به‌صورت مسابقه‌ای برگزار نمی‌شد و فقط از خوانندگان جهت اجرا دعوت می‌کردند) که یک کار عاشقانه‌ای بانام «هوای خونه» و قطعه «خورشید پنهان» در مورد امام زمان (عج) را اجرا کردم که این قطعات برای اولین بار و به‌طور رسمی از رسانه ملی پخش شد.»

این خواننده  که ده سال از فعالیتش در عرصه موسیقی می گذر و پس از یک سال سکوت، قطعه «زندگی» را به انتشار رسانده در خصوص سکوت یک‌ساله‌اش بیان کرد: « قطعه «دوست دارم» آخرین قطعه منتشرشده از من در سال گذشته بود که به‌خوبی پخش و آن‌طور که باید شنیده نشد و از طرفی دغدغه اصلی من تولید موسیقی خوب بود به همین دلیل تصمیم گرفتم با نگرشی جدید کارم را آغاز کنم تا بتوانم سروسامانی را به تولید کارهایم بدهم، به همین خاطر انتشار قطعه جدیدم طول کشید.»

وی ضمن اشاره به فضای "اسلو" قطعه «زندگی» در مورد دیگر قطعات آماده انتشار خود توضیح داد: «قطعه بعدی من با عنوان «معجزه» از سروده‌های « علی ایثارگر » در فضای اکتیو کار شده است که «وحید پویان» آهنگسازی و «رامین عبداللهی» تنظیم آن را بر عهده‌دارند و تا پایان امسال منتشر می‌شود. درواقع پس از یک سال دوری تصمیم گرفتم با افراد حرفه‌ای و بنام موسیقی همکاری و در سال جدید قطعه‌ای را در فضای شیش و هشت منتشر کنم.»

امین گودرزی در پایان در مورد انتشار قطعات در فضاهای مختلف گفت: « به‌احتمال‌زیاد پس از انتشار پنج،شش آهنگ، این قطعات به همراه قطعات جدید در قالب آلبوم منتشر شود. به همین خاطر سعی کردم فضاهای جدیدی را تجربه کنم و طبیعتاً یک آلبوم نمی‌تواند فقط در فضای اسلو باشد. نوع و سبک خواندن من تغییر نخواهد کرد، فقط مخاطبانم صدایم را در فضاهای متفاوت می‌شنوند.»

در ادامه می‌توانید قطعه «زندگی» با صدای «امین گودرزی» را بشنوید و دانلود کنید.

دریافت قطعه ی زندگی با صدای امین گودرزی

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.