موسیقی ایده آل- مریم رفائی: پس از چند سال انتظار آلبوم «ماهان بهرام‌خان» با نام «یک و یازده دقیقه» در سکوت کامل خبری به بازار آمد و از صبح امروز توسط شرکت «آوای هنر-هنر اول» در سراسر کشور در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
«یک و یازده
دقیقه» که با تاخیر چندساله منتشر شده است؛ یازده قطعه دارد که «محمد کاظمی» با ۵ قطعه و «یاحا کاشانی»،« عاطفه ابراهیم‌تبار» با دو قطعه، «مهدیه عرب» و «رضا راد» هرکدام یک قطعه به عنوان ترانه‌سرا حضور دارند. آهنگسازی تمام قطعات برعهده «ماهان بهرام‌خان» است و «شهاب رمضان»، «محمد کاظمی» هر کدام یک قطعه را آهنگسازی کرده‌اند. همچنین در بخش تنظیم قطعات آلبوم نیز «ماهان بهرام‌خان» به عنوان تنظیم کننده اصلی و «امیرحسین اوویسی» و «امیرحسین حسینی» نیز هرکدام یک قطعه را تنظیم کرده‌اند.
«ماهان بهرام‌خان» در ولت این آلبوم از طرفدارانش نیز تشکر کرده است که با توجه به تاخیر نسبتا طولانی هنوز هم وی را حمایت می‌کنند.
همچنین شما می توانید کاور آلبوم «یک و یازده
دقیقه» را در ادامه از «موسیقی ایده‌آل» مشاهده نمایید.

 


سایت «موسیقی ایده‌آل» از کاربران فهیم و هنردوست خود درخواست می‌کند جهت حمایت از فعالان عرصه‌ فرهنگ و هنر، این آلبوم و سایر آثار فرهنگی هنری را به صورت اوریجینال خریداری نمایند تا با حمایت‌شان باز هم شاهد فعالیت هنرمندان باشیم.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.