موسیقی ایده آل – محمد کردی : شامگاه جمعه ۷ اردیبهشت ماه سالن همایش های برج میلاد میزبان نخستین کنسرت آلبوم « شانزلیزه » با صدای « فرزاد فرزین » بود . این کنسرت که طی دو سانس و به همت موسسه فرهنگی هنری « آوای دوران » به مدیریت « رسول ترابی » برگزار شد ، با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبین و هواداران این خواننده مواجه شد.

کنسرت های فرزاد فرزین علاوه بر بخش موسیقی ، همواره جلوه های بصری و دیداری چشم نوازی را به همراه دارد که این کنسرت هم از این موضوع مستثنا نبود.

اپنینگ این کنسرت به این صورت طراحی شده بود که یک ال ای دی به شکل سی دی آلبوم شانزلیزه روی استیج تعبیه شده بود که با شروع ترجیع بند قطعه ی « لعنتی » از هم باز شد و فرزین از داخل آن پا به روی استیج گذاشت و شب پر هیجان طرفداران فرزاد فرزین آغاز شد.

وی در ادامه قطعات « عاشقت شدم » ،« خنده های تو » ، « آره آره » ، « بیمارشم » ، « اقیانوس » ، « پرواز » ، « کجا دنبالت بگردم » ، « مگه چی داری » ، « یه خواهش » ، « عاشقانه » ، « من به جهنم » ، « دیوونه » ، « روزای تاریک » و « شش » را اجرا کرد.

فرزین در این اجرا علاوه بر جلوه های نمایشی برای قطعات « بیمارشم » ، « یه خواهش » ، « شش » و « مگه چی داری » ویدئوهایی را تولید کرده بود که در هنگام اجرای قطعات روی ال ای دی های سالن به نمایش در می آمد.

وی اعلام کرد که به زودی فیلمبرداری سریال جدیدی با بازیگری او آغاز خواهد شد.

مهرداد معافی ( گیتار اسپانیش و کلاسیک ) ، احمد امین پور ( پرکاشن ) ، مهران خلیلی ( رهبر ارکستر و گیتار الکتریک ) ، جمال چلبیانی ( ویولن ) ، هومن صلاحی ( گیتار باس ) و محمد شاکر ( کیبورد )  اعضای گروه ارکستر در این اجرا تشکیل می دادند.

در ادامه تصاویری از این اجرا را از نگاه دوربین « محمد گردون زاده » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.