موسیقی ایده آل : چندی پیش قطعه ای با نام زمستون دنیا با صدای محسن چاووشی و سعید سلیمانیان منتشر شد که این قطعه به هیچ عنوان با صدای محسن چاووشی ضبط نشده بود.
قطعه ی زمستون دنیا کاری مشترک از سعید سلیمانیان و مجتبی رنجبر میباشد با ترانه، ملودی و تنظیم معین ادیم که توسط یکسری از پخش کننده های سودجو به اسم کاری مشترک از محسن چاووشی و سعید سلیمانیان منتشر شد.
سام فتاحی مدیر برنامه و تهیه کننده سعید سلیمانیان درباره این اتفاق به خبرنگار این رسانه گفت:
متاسفانه با خبر شدیم یکسری از هموطنان کار را با اسم محسن چاوشی و سعید سلیمانیان بر خلاف میل ما منتشر کردند که باعث حواشی عجیب و غریب برای سعید سلیمانیان خواننده با استعداد کشورمان شد.
در همین زمان محسن چاووشی جلوی انتشار بیشتر کار را گرفت و ما هم مخالفتی نداشتیم زیرا خود ماهم از این اتفاق ناراضی بودیم.
فتاحی ادامه داد: از طرف محسن چاوشی مصاحبه هایی منتشر شد که بر علیه ما بود و بدون اینکه سوالی از ما بپرسند.
تمام سایت ها و خبر گزاری ها بر علیه ما صحبت کرده بودند و سعید سلیمانیان را کوبیده بودند و از اسم سعید به عنوان سوء استفاده کننده نام برده شده بود.
بعد از کار زمستونه دنیا و ترس قطعه امیر بی گزند قبل از آلبوم محسن چاوشی منتشر شد با شعری از مولانا و تنظیم معین ادیم که باز هم با واکنش غیر قابل باور و شدید طرفدار های محسن مواجه شدیم. و با حمله به صفحه های اجتماعی سعید سلیمانیان و من با استفاده از حرفای زشت و توهین قصد تخریب داشتن که البته به نظر من کاری کاملا هماهنگ شده بود.
وی در پایان گفت:سوالی دارم چرا برای خواندن شعر مولانا باید توهین شنید؟مگر ایرادی دارد؟مگر قبل از آلبوم امیر بی گزند این اثر منتشر نشده بود؟
با این حال امیر بی گزند سعید سلیمانیان جای خود را در بین مردم باز کرد و خیلی ها با پیام های محبت آمیز ما را حمایت کردن.
من درخواستی دارم از محسن چاوشی عزیز که با تذکر به طرفدارهاش میتواند کمکی کوچک به جامعه هنری بکند.
به نظر من سکوت در مقابل این نوع رفتارها تایید این نوع رفتار است که قطعا محسن چاوشی مخالف با توهین هست و تذکر لازم را خواهد داد.

photo_2016-06-13_15-33-16

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده ال

Leave a Reply

Your email address will not be published.