موسیقی ایده آل – محمد کردی : ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۴ ، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی . روز دیدار یکی از پرمخاطب ترین خواننده های پاپ با خیل بی شمار هوادارانش ؛ خواننده ای که با « چی شده » خود را به عنوان یک پدیده به موسیقی کشور معرفی کرد و با « من و بارون » ، « اکسیژن » تازه ای را به فضای موسیقی داخلی کشورمان تزریق کرد . این خواننده که تقریبا یک سال است « مدار بی قراری » خود را در دسترس عموم قرار داده است کسی نیست جز « بابک جهانبخش »…

طرفدارانی که سر از پا نمی شناسند !

وارد لابی سالن میلاد نمایشگاه که می شوی جمعیت زیادی را می بینی که اکثرا لبخند به لب دارند و در حال گرفتن عکس های « سِلفی » یادگاری با یکدیگر هستند.برخی ها هم جلوی درب سالن بست ایستاده اند تا بلکه در ها باز شوند و زودتر وارد شوند ! در سمت دیگر هم طرفدارانی هستند که همگی لباسی که تصویر خواننده محبوبشان روی آن نقش بسته است را بر تن دارند و در حال گپ و گفت با یکدیگر هستند.

ورود به سالن !

سرانجام انتظار به پایان می رسد و درب های ورودی سالن یک به یک باز می شوند.کم کم همگی در جای خود مستقر می شوند و آماده اند برای آغاز یک شب پر از انرژی و هیجان . این مساله را می شود از دست و جیغ هایشان که حتی با کوچکترین تغییر در استیج ( از جمله تست نور های سالن ) به هوا می رود فهمید !

پایان لحظه شماری طهران برای دیدن بابک!

پس از پخش چند تیزر تبلیغاتی ( از جمله تیزر آلبوم جدید شهرام شکوهی ) نور سالن گرفته می شود و با شمارش معکوس نوازندگان کم کم به روی صحنه می آیند.صدای نواختن درامز نوید آغاز این شب پر از انرژی را می دهد . کم کم صدای ساز های دیگر هم به درامز اضافه می شود و اینتروی قطعه ی « طهران » ، جدید ترین اثر « بابک جهانبخش » به گوش می رسد.« از حرف مردم رد شدم ، تا این شروع ما بشه … » صدای خواننده به گوش می رسد اما تا جایی که چشم کار می کند اثری از خودش نیست ! همخوانی حضار با خواننده همچنان ادامه دارد ! تا این که با به گوش رسیدن « تهران برای خنده هات لحظه شماری می کنه » سر و کله ی آقای خواننده پیدا می شود و از پشت استیج به روی صحنه می آید ! در این هنگام لحظه شماریِ تهران و همچنین مخاطبین برای دیدار با این خواننده محبوب به پایان می رسد و همگی با انرژی فراوان ادامه ی برنامه را دنبال خواهند کرد!

به گوش رسیدن «صدای عشق» در سالن !

پس از اجرای پر انرژی قطعه ی « طهران » ، جهانبخش ضمن سلام و خوش آمدگویی از این که بار دیگر در تهران به روی صحنه می رود ابراز خوشحالی می کند و حضار را به شنیدن دومین قطعه دعوت می کند . « صدای عشق » که چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد با استقبال بسیار خوبی از سوی حاضرین مواجه شد در حدی که نیاز به « اکسیژن » در سالن احساس می شد!

تزریق « اکسیژن » !

بابک خیلی حاضرین را در کمبود « اکسیژن » باقی نمی گذارد و به فاصله ی کمی با گفتن « توی دلم جز عشق تو علاقه ای رواج نیست » حال حاضرین را سر جایش می آورد و با انرژی ای مضاعف ادامه ی برنامه را دنبال می کند.

وقتی نوبت به قطعات احساسی می رسد !

جهانبخش پس از اجرای چند قطعه ی اکتیو ، به سراغ قطعات اسلو و احساسی اش می رود. « حواست نیست » با سازهای پیانو ، ویولن و گیتار اسپانیش به صورت آکوستیک اجرا می شود و بلافاصله پس از آن « ای دل » و « دوست دارم » احساسات حاضرین را نوازش می کند !

در ادامه نیز قطعات « تو چشمای منی » و « مدار بی قراری » با استقبال بسیار زیاد اجرا شد.

۱۰ سال خاطره با « چی شده » !

حدود ۱۰ سال از انتشار آلبوم « چی شده » و گل سر سبد قطعات آن آلبوم که همان « چی شده » است می گذرد.اجرای پر انرژی و بی نقص این قطعه و همچنین همخوانی بسیار خوب حاضرین در سالن خبر از این می دهد قطعه ای که به دل مخاطب بنشیند تاریخ مصرف نخواهد داشت و حتی پس از ۱۰ سال هم مخاطب را وادار به همخوانی می کند !اجرای این قطعه نوستالژیک ترین قسمت این برنامه بود.

در ادامه ی این کنسرت قطعات « من و بارون » ، « منو نگاه کن » ، « سکوت » ، « عاشقتر » ، « فراموش کردم » ، « ایده آل » ، « برف » و « دریا » به اجرا در آمدند.

 

*در پایان اجرای قطعه ی « من و بارون » بابک جهانبخش مانند تمامی اجراهایش از « رضا صادقی » یاد کرد و جای او را خالی کرد.

*تک نوازی های نوازندگان گروه انرژی فوق العاده ای در سالن ایجاد می کرد ، علی الخصوص ساز های درامز و پرکاشن.

*قبل از اجرای قطعه ی « ایده آل » جهانبخش ضمن اشاره به این موضوع که این قطعه را برای پسرش خوانده است از حاضرین خواست تا به طور ویژه ای با وی همکاری کنند !

*رضا تاجبخش ( پیانو ، کیبورد ، رهبر ارکستر ) مسعود همایونی ( گیتار الکتریک ، گیتار اسپانیش ) ، بهنام حکیم ( بوزوکی ) ، بابک ریاحی پور ( گیتار باس ) ، کسری خدیور ( ویولن ) ، ایلیار خسروی ( درامز ) ، مهران فرشباف ( پرکاشن ) و انوشیروان تقوی ( بک وکال ، کیبورد ) گروه ارکستر بابک جهانبخش را در این اجرا تشکیل می دادند.

*این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری « اکسیر نوین » به مدیریت « محمدرضا خانزاده » به روی صحنه رفت.تیم خبری این رسانه از ایشان و مسئول روابط عمومی این شرکت « پوریا مطلبی » و همچنین حراست سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کمال تشکر را دارد.

در ادامه تصاویری از این این کنسرت پر انرژی را از نگاه دوربین « مونا ملکی » بیننده باشید :

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل 

Leave a Reply

Your email address will not be published.