موسیقی ایده آل – سارا امینی : تصویر بردارى فیلم سینمایی "آه اى عبدالحلیم" که از مهر ماه سال جارى در بوشهر اغاز شده بود سوم آذر ماه پایان یافت .
داستان این فیلم درباره ى زندگى یک گروه موسیقى بوشهرى است که رضا یزدانى نقش یک خواننده راک را بر عهده دارد و قالب داستان ملودرام اجتماعى است .
با اینکه این گروه، موسیقى محلى اجرا نمیکنند ، اما بازیگران و على الخصوص "رضا یزدانى" به لهجه ى محلى صحبت میکنند .
با توجه به اینکه موسیقى یکى از فاکتور هاى اصلى فیلم این است ، از "محسن شریفیان" نوازنده و آهنگساز بوشهرى که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ موسیقى بوشهر داشته ، براى ساختن موسیقى فیلم دعوت به همکارى شده است .
به نقل از مهر : 
‎کارگردان فیلم اکران نشده «پاپ» درباره انتخاب رضا یزدانی برای بازی در فیلم «آه ای عبدالحلیم» گفت: رضا یزدانی خواننده توانمندی است و مخاطبان خاص خودش را دارد و تجربه بازی در نقش خواننده را نیز در فیلم داریوش مهرجویی داشته است در نتیجه با فضای سینما بیگانه نیست بنابراین این خواننده ایرانی بهترین گزینه برای بازی در این فیلم سینمایی بود و خوشبختانه خود یزدانی هم از بازی در این فیلم استقبال کرد.
‎عبدی پور درباره بازی رضا یزدانی عنوان کرد: یزدانی تنها گرینه ای بود که هنگام نگارش فیلمنامه به آن فکر می کردم و خوشبختانه زمانی که فیلمنامه را خواند اعلام آمادگی کرد که در این فیلم بازی کند و در نهایت این همکاری شکل گرفت.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.