موسیقی ایده آل : گروه موسیقی «چارتار» پنجشنبه‌شب، ۶ دی‌ماه در سینما شهیدآوینی بوشهر به روی صحنه رفت.
براساس این خبر، آرمان گرشاسبی، خواننده این گروه در اجرایش در بوشهر قطعاتی نظیر «باران تویی»، «مرا به خاطرت نگه دار»، «عاشقانه تنهاست»، «در حسرت ماه»، ««دریا کجاست»، «آشوبم»، «برگرد»، «آخرین ترانه»، «غروب»، «چشم بی‌برابر»، «آدینه»، «تردید رفتن»، «هجرت»، «حرفی بزن» و… را برای مخاطبان خود اجرا کرد.
نوازندگانی که در این اجرا به هنرنمایی پرداختند، عبارت بودند از: سیدمحمد شریعت (کیبورد)، مجید حیدری (گیتار الکترونیک)، آیدین ترکیان (کمانچه)، نیما بهزاداول (گیتار بیس)، احمد عباس‌نیا (درامز) و فرامرز نیوپور (ساکسیفون). آهنگسازی قطعات را آرش فتحی و تنظیم آن را هم آیین احمدی‌فر برعهده داشتند. سراینده ترانه‎ها نیز احسان حائری بود.
گروه «چارتار» سال ۱۳۹۰ به همت آیین احمدی‌فر، آرش فتحی، آرمان گرشاسبی و احسان حائری تشکیل شد. حاصل شکل مولف محور گروه و خلاقیت اعضا، آلبوم «باران تویی» بود که در بهمن‌ماه همان سال منتشر شد. موسیقی گروه «چارتار» ترکیبی است از حال و هوای موسیقی ایرانی و کلاسیک، کلامی خوش‌آهنگ و پرداختی مدرن.
یادآوری می‌شود، کنسرت گروه «چارتار» پنجشنبه‌شب ششم دی‌ماه در دو سانس (۱۸:۳۰ و ۲۱) به همت موسسه نشر موسیقی «دی بآذر» در سینما شهید آوینی بوشهر برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین کژال باطنی مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.