موسیقی ایده آل : بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ کشور در کنسرت خود در بوشهر از انتشار آلبوم جدیدش در سال جاری خبر داد.

بر اساس این خبر، کنسرت بابک جهانبخش پنجشنبه‌شب (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در سالن سینما بهمن بوشهر در دو سانس ۲۰ و ۲۲ به تهیه‎کنندگی موسسه نشر موسیقی «دی بآذر» به روی صحنه رفت و اجرایی موفق از خود به نمایش گذاشت. این خواننده پس از اجرای قطعه «برف» گفت: این قطعه یکی از محبوب‎ترین قطعه‎های من است و همیشه از اجرای آن لذت می‎برم و خوشبختانه امروز تبدیل به یکی از قطعات برفیه پرمخاطب شده است.

وی در این اجرا با بیان این‌که مردم بوشهر را بسیار دوست دارم و هر بار به این شهر می‎آیم با خاطری خوش اینجا را ترک می‎کنم، افزود: در این اجرا سعی دارم قطعاتی را با توجه به ذائقه و سلیقه مردم بوشهر اجرا کنم که گوشه‎هایی از موسیقی بندری هم در آن تنیده شده است.

این خواننده مطرح و بااخلاق پاپ کشور در بخش دیگر اجرایش تاکید کرد: تاکنون ۱۳۰ قطعه خوانده‎ام و به‎راستی انتخاب برایم دشوار بود که برای شما مخاطبان پرشور کدام‌ها را اجرا کنم ولی با وجود این سعی کردم هم قطعات شاد و هم قطعاتی با حال و هوای خاص را انتخاب کنم تا بتوانیم شبی به یادماندنی را برای شما رقم بزنیم.

جهانبخش در بخش پایانی اجرایش با بیان این‎که امشب می‎خواهم خبر خوشی به شما بدهم، گفت: ان‌شاءالله تیرماه آلبومی را با قطعاتی زیبا و گوشنواز (البته فقط شامل چند قطعه می‌شود)‎ راهی بازار خواهم کرد که امیدوارم این آلبوم نیز مانند آلبوم «من و بارون» با اقبال خوبی روبه‎رو شود. البته در سال‌های اخیر تلاش کردم که قطعاتی را روانه بازار موسیقی کنم که برای مخاطبان شنیدنی و حال و هوایی خاص بر آنها حاکم باشد.

بابک جهانبخش در کنسرتش در بوشهر قطعاتی شامل «تو رو دوست دارم»، «باور کن»، «زندگی من»، «بیخودی یه عمر واسه داشتن تو جنگیدم»، «دیوونه‌جان»، «من و بارون»، «فقط به عشق تو»، «دلتنگی»، «پریزاد»، «برف»، «خاص»، «حالم خوبه»، «دیوونه‌جان»، «به خودت باختمت» و «منو نگاه کن» اجرا کرد که با استقبال مخاطبان روبه‎رو شد.

نوازندگانی که بابک جهانبخش را در کنسرت بوشهر همراهی کردند، عبارت بودند از: بهنام آقاحکیم (گیتار ووزوکی)، بابک ریاحی‌پور (گیتار بیس)، نیما حمیدی (پرکاشن)، امین قیاسی (درامز)، حامد دهقان نصرآبادی (گیتار)، ساسان هاشمی (کیبورد)، محمد زرنوش (ساکسیفون) و مسعود همایونی (گیتار الکتریک).

رهبری اکستر جهانبخش را مسعود همایونی برعهده داشت که از پرکارترین و تکنیکی‎ترین نوازندگان گیتار الکترونیک حال حاضر ایران است او سابقه همکاری با خوانندگان مطرح کشور نظیر رضا صادقی، سیروان خسروی، ناصر عبداللهی، مرتضی پاشایی، محمد اصفهانی، فزراد فرزین و… را در کارنامه هنری خود دارد. بابک ریاحی‎پور دیگر نوازنده مطرحی بود که از باتجربه‎ترین نوازندگان گیتاربیس ایران به‎شمار می‎رود و در این کنسرت جهانبخش را همراهی می‎کرد. قابل ذکر است که محمدجواد حاتم‌پور مدیر اجرائی این گروه بود.

یادآوری می‎شود، بابک جهانبخش زاده یکم فروردین ۶۲ در آلمان است. او فعالیت موسیقایی خود را از سن ۵ سالگی آغاز کرد، در سن ۱۴ سالگی اولین مجوز رسمی خود را از سوی صدا و سیمای مرکز جمهوری اسلامی ایران (با تائید محمدعلی معلم) گرفت و در همان سال یک اثر برای صدا و سیما تولید کرد. وی در سال ۸۴ اولین آلبوم موسیقایی خود را به نام «چی شده» روانه بازار کرد اما با انتشار آلبوم «من و بارون» فعالیت هنری وی وارد مسیر تازه‌ای شد که ترانه «من و بارون»ش که با همراهی رضا صادقی  خوانده شد، جزء صد ترانه برتر سال ۲۰۱۲ شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « کژال باطنی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.