موسیقی ایده آل – هوتن سلمانی : نمایش “آوریل ۱۹۱۲” توسط گروه “ریگولیتو” به کارگردانی”فرید قادرپناه” و “رامین معصومیان” و تهیه کنندگی”پیمان یاحقی” که از تاریخ ۲۲ آذر تا ۳۰ دی ۱۳۹۴ از ساعت ۲۰:۳۰ به روی صحنه می رود بیانگر داستانی جنایی و پر مفهوم از قتل دختری ۲۷ ساله در آوریل ۱۹۱۱ توسط خانواده ای ثروتمند است که برای حفظ آبروی خود دست به این کار می زنند.

در این نمایش اشاره ای کوچک هم به کشتی تایتانیک به عنوان بهترین و منظم ترین کشتی اشاره شده است که در آوریل ۱۹۱۲ اتفاق ناگواری برای این کشتی رخ داد.

این نمایش با بیان کشته شدن دختران جوان با بچه ای درون شکمشان به کثیفی یک جامعه اشاره می کند و بیانگر این است که برخی از آدم ها برای حفظ آبروی خود و خانواده خود حتی حاضر به قتل می شوند.

در این داستان قاتل خانواده “بیرلینگ” معرفی شده اند که از روی حسادت،خودخواهی و هوس با زندگی دختری ۲۷ ساله به نام “اوا اسمیت” سر دسته کاگران معترض در کارخانه خانواده “بیرلینگ” بازی کردند و باعث قتل این دختر شدند.البته در این نمایش به اسم های مختلفی مقتول صدا زده می شود که نشانگر تعدد این اتفاق در تاریخ می باشد.

در این نمایش “کاوه مرحمتی” نقش “آرتوربیرلینگ”،”مریم قربانیان” نقش “اوا اسمیت”، “رامین جعفری” نقش ” بازپرس”، “مینا زرنانی” نقش ” ماریا بیرلینگ”، “امین جلالی” نقش “جرالد کرافت”، “امونا پیکریان” نقش “شیلا بیرلینگ” ، “سید جواد حسینی” نقش “ادنا”، “مریم ایمانی کیا” نقش “آماندا” و”علی خسروجردی” نقش “اریک بیربینگ” را برعهده داشتند که با اجرای زیبای خود نمایش را جذب تر کردند.

همچنین “علی دولیت یاری” به عنوان دستیار کارگردان،”فرانک بیگی ادیب” منشی صحنه،”بنیامین دهباشی” مدیر صحنه،”فریبا جدیدی” مدیر روابط عمومی و “شهر آشوب مفتاحی”مسول هماهنگی در اجرای بهتر این نمایش دست داشتند.

در این نمایش مهمانان ویژه ای چون استاد “خسرویان” و “پردیس افکری” نیز حضور داشتند.

در پایان سوین همکاری مشترک دو کارگردان جوان عکسی به یادگار نیز گرفته شد.

با تشکر از تمام عوامل ” آوریل۱۹۱۲″ و تماشاخانه مشایخی(مان). 

در ادامه می توانید تصاویری از این نمایش را از نگاه دوربین « پارسوا پاکیزه » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.