موسیقی ایده آل – ملیکا مهدوی : حامى، این خواننده پرطرفدار و خوش صدا، با به نمایش گذاشتن عکس هایى که در چند سال اخیر ثبت کرده، نمایشگاه عکسى ترتیب داده تا استعداد خود را در هنر عکاسى نیز ثابت کند و با اختصاص دادن بخشى از عواید آن براى کمک به مجتمع آموزشى نیکوکارى رعد شرق حرکت خیرخواهانه اى را رقم بزند. حضور پرشور طرفداران و خیل عظیم بازدیدکنندگان در نخستین ساعات بازگشایى مهر تاییدى بر این حرکت هنرى و خیرخواهانه است.
مراسم افتتاحیه با اجراى بابک صحرایى و با سخنرانى دکتر افتخار حسین عارف، مدیر موسسه فرهنگى بین المللى اکو آغاز شد و با سخنرانى آرش حمیدى، نماینده کلوپ عکاسان ایران، و سرپرست مجتمع آموزشى نیکوکارى رعد شرق دنبال شد. پس از آن حامى توضیحاتى را پیرامون این نمایشگاه اضافه کرد.

وى با اشاره به اینکه از کودکى علاقه وافرى به عکاسى داشته، همواره و در تمام مراحل زندگى اش به هر نحوى به این هنر پرداخته تا جاییکه کیومرث پوراحمد پس از ساخت فیلم گل یخ از علاقه حامى به عکاسى مطلع شده و دوربین خود را به او هدیه مى کند.

حامى که خود را یک عکاس غیرحرفه اى خواند معتقد است تنهایى و خلوت جارى در زندگى اش در تمامى عکس هایش مشهود است. وى هدفش از عکاسى را عشق به خانواده عنوان کرد و افزود: ” بناى برگزارى این نمایشگاه کار خیر بوده و برخلاف تصور عامه، هدف از این حرکت خودنمایى و درآمدزایى نبوده و صرفا هدف معنوى و خیرخواهانه آن در نظر گرفته شده است.“

بهاره رهنما، آناهیتا همتى و مجید انصارى از مهمانان ویژه امروز بودند و در پایان مراسم، از حامى، آرش حمیدى، سینا نکونظر و على شهنى تقدیر به عمل آمد و از طرف موسسه اکو لوح هاى تقدیرى به هرکدام اهدا شد.

نمایشگاه عکس حامى از ١ تا ۴ دى در موسسه فرهنگى اکو واقع در اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه ناز، شماره ١٠ دایر مى باشد.

در ادامه می توانید تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « مائده مهدوی » و « نرگس مطیع » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.