موسیقی ایده آل : محمود شبیری مدیر برنامه های علی زندوکیلی توضیح داد: کنسرت علی زندوکیلی در تاریخ ۱۸ شهریور در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد تا این خواننده نخستین آلبوم رسمی و مستقل خود را به صورت زنده اجرا کند.

شبیری درباره زمان و تاریخ انتشار آلبوم مستقل علی زندوکیلی نیز گفت: نخستین آلبوم رسمی و مستقل علی زندوکیلی «یادی به رنگ امروز» نام گرفته و قرار است در تاریخ ۹ شهریور به صورت گسترده در بازار موسیقی کشور منتشر شود. مراسم رونمایی و جشن امضای ویژه ای هم برای این آلبوم در نظر گرفته ایم که یک روز پس از انتشار آلبوم، در تاریخ ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد و جزئیات زمان و مکان این برنامه به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر برنامه های علی زندوکیلی درباره کنسرت این خواننده در تالار وزارت کشور بیان کرد: یک هفته پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی و مستقل علی زندوکیلی، کنسرت این خواننده در تاریخ ۱۸ شهریور در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد تا دوستداران او بتوانند نخستین اجرای زنده آلبوم «یادی به رنگ امروز» را از نزدیک شاهد باشند.

این کنسرت به همت موسسه «رنگین کمان هنرجوان» به مدیریت سپهر صاحبی برگزار می شود و شرکت «نای و نی» نیز مجوزهای این برنامه را تهیه کرده است.

عکس : نیما معتمدی

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.