موسیقی ایده آل : امیرعباس گلاب پس از نزدیک به یک دهه فعالیت حرفه ای در موسیقی کشورمان سرانجام نخستین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد.

نوید انتشار این آلبوم مدت ها بود از سوی خواننده به مخاطبان داده شده بود اما هیچ جزئیاتی از تاریخ انتشار آن یا حتی عوامل آن به بیرون درز نکرده بود.

از صبح روز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه فروش نسخه دیجیتال آلبوم قله با صدای امیرعباس گلاب در سایت بیپ تونز آغاز شد . آلبومی که می توان گفت در سکوت خبری منتشر شد و خود را درگیر تبلیغات گسترده نکرد.نسخه فیزیکی این آلبوم نیز از روز چهرشنبه توزیع خواهد شد.

این اثر به تهیده کنندگی مهیار ضمیری و از سوی موسسه « آوای صلح » به انتشار رسیده است.

این آلبوم شامل ۱۴ قطعه با نام های دعوا، قله، بهم خندید، دیدار آخر، خوش بینم، رفیق راه، کجای دنیایی، روزهای دلخوری، بازی آخر، چشم سیاه، فقط برو، تو از کجا پیدات شد، خاک طلایی و ورژن پیانو قطعه خوش بینم می باشد .

قطعه ی « فقط برو » از جمله نخستین آثار امیرعباس گلاب که حدود ۱۱ سال پیش منتشر شده بود با تنظیمی جدید در این آلبوم قرار گرفته است.

علی بحرینی، رضا شاهین، بهروز کشاورز، پریسا سیر، پریا صوفی‌پور، محمد کاظمی، علیرضا آذر، حسین غیاثی و زهرا عاملی ترانه‌سراهای آلبوم قله هستند. مهیار رضوان، معین راهبر، یاسین ترکی، امین قباد، نوید سپهر، سعید شمس، امیر محمدی، بابک زرین، بهتاش زرین، حامد حسینی و علی دینه هم در بخش موسیقی این اثر حضور دارند. امیرعباس گلاب هم به همراه این هنرمندان شش ملودی و دو ترانه در آلبوم خودش دارد. 

شایان ذکر است که امیرعباس گلاب در تاریخ ۲۵ تیر ماه برای اولین بار آلبوم « قله » را در تهران روی صحنه خواهد برد.

این خواننده در صفحه شخصی خود ضمن اعلام انتشار آلبوم نوشت : « من و خیلیای دیگه موسیقی رو با آلبوم‌هاش شناختیم و با دیدن آلبوم‌ها توو فروشگاه‌ها یا خونه‌هامون، بیشتر عاشق موزیک شدیم! انتشار آلبوم از همون زمان اومد توو لیست رویاهای من. این رویا برای من بیستم خرداد نود و هشت، تعبیر می‌شه. من خودم روی دامنه‌م و شایدم ته دره اما اسم آلبومم رو گذاشتیم قله. ترجیح می‌دم بعد از انتشار این آلبوم، اول شما در موردش حرف بزنین و بعد، خودم از نظرات شما درس بگیرم و اونارو تکرار کنم! علی‌الحساب ممنونم از همه هنرمندایی که برای تولید آلبوم قله زحمت کشیدن. یه تشکر بزرگ هم دارم از دکتر مهیار ضمیری رفیق و برادر عزیزم که کار سخت تهیه‌کنندگی آلبوم رو انجام داد و دوستانم در موسسه اکسیر نوین خصوصاً دوست بزرگوارم رضا خانزاده عزیز و همینطور حمیدرضا روزبهانی مهربون. که باعث شدن من به یکی از آرزوهای بزرگ زندگیم برسم.
نسخه دیجیتالی آلبوم قله از ساعت دو بعدازظهر روز دوشنبه و نسخه فیزیکی آلبوم از روز چهارشنبه منتشر می‌شه. نمی‌گم حمایت کنین چون مطمئنم که حمایت می‌کنین! آرزو می‌کنم این آلبوم بتونه به خاطرات خوبتون راه پیدا کنه. همیشه برام مثل هیشکی نمی مونین! خیلی هم عشقین!»

در ادامه می توانید کاورهای آلبوم « قله » را مشاهده نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.