موسیقی ایده آل : آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد. این اثر به تهیه کنندگی «مهدی کرد» و از سوی شرکت پخش «دنیای هنر» از روز چهارشنبه سوم تیر در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. مهدی یراحی در سومین آلبوم رسمی خود ۱۲ قطعه با نام های «مثل مجسمه»، «آشوب»، «باید می شناختیم همو»، «آخرین اسیر»، «داره گریه می کنه»، «بهونه»، «سالِ درد»، «دوست نداشت»، «اشکو بارون»، «انفرادی»، «اشتباه» و «شونه های تو» را ارائه کرده است. همچنین برای آماده سازی بخش های مختلف این مجموعه به سراغ جمعی از چهره های مطرح موسیقی پاپ رفته است. 
«روزبه بمانی»، «مونا برزویی»، «رستاک حلاج»، «سروش دادخواه»، «محسن رسولی» و «امیرعلی بهادری» ترانه سراهای مثل مجسمه هستند. یراحی در بخش تنظیم های آلبوم جدیدش دست به تغییرات گسترده ای زده و تیم کاری متفاوتی را انتخاب کرده است. «هومن نامداری»، «کوشان حداد»، «معین راهبر»، «سعید زمانی» و «آرون حسینی» وظیفه تنظیم قطعات را بر عهده داشته اند. آهنگسازی ها اثری از مهدی یراحی، معین راهبر، رستاک حلاج و امیرعلی بهادری است. میکس و مسترینگ این دوازده قطعه هم توسط «محمد فلاحی»، کوشان حداد و سعید زمانی انجام شده است.
هومن نامداری‌(ساکسفون)، احسان نی زن‌(ویولن و ویولا)، آرین کشیشی‌(گیتار باس)، نیما رمضان‌(گیتار الکتریک)، فرشید ادهمی‌(گیتار الکتریک، گیتار نایلون و گیتار آکوستیک)، مهیار رضوان‌(گیتار الکتریک)، مسعود همایونی‌(گیتار لید) و امید حجت(گیتار نایلون) نوازندگان این آلبوم هستند. امید جامع، نیلوفر محبی، اوفیک متوسیان و فاطمه سمنانی هم به عنوان همخوان در کنار تیم هنری حضور داشته اند.
اما آلبوم مثل مجسمه یک مسیر سه ساله را طی کرده تا به پیشخوان فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور برسد. مهدی یراحی پس از اتمام مراحل تولید آلبوم «امپراطور» بلافاصله کار بر روی اثر جدیدش را آغاز کرد. یراحی در شهریور ۱۳۹۳ به همراه مونا برزویی و آرون حسینی به موسسه خیریه «محک» رفت و آنجا برای اولین بار قطعه «آشوب» را به صورت زنده برای کودکان مبتلا به سرطان اجرا کرد. این خواننده در جریان همان دیدار اعلام کرد:« تمام ترانه ها و ملودی ها آماده است و در مرحله ضبط و میکس و مسترینگ آلبوم سوم قرار داریم. تمام تلاش ما این است که این آلبوم هرچه زودتر منتشر شود. اما برای ماندگار شدن قطعات قصد داریم بهترین کارها را انجام دهیم و رسیدن به مطلوب ترین نتیجه را قربانی زمان نکنیم. به یاری پروردگار به زودی آلبوم سوم را منتشر خواهیم کرد.»
پروسه انتشار آلبوم مثل مجسمه به بهار سال جاری رسید. دو تیزر از  این مجموعه  منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.انتشار قطعه آشوب هم یکی دیگر از بخش های برنامه تبلیغاتی مهدی یراحی برای آلبومش بود.
این رسانه ضمن تبریک به مهدی یراحی و تیم تولید این مجموعه از کاربران فهیم خود تقاضا دارد تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی این اثر که برای تولید آن زمان و هزینه زیادی صرف شده، نسبت به تهیه نسخه اصلی اقدام نمایند. همچنین فروش دیجیتالی مثل مجسمه برای علاقه مندانی که امکان تهیه نسخه فیزیکی اثر را ندارند از طریق سایت «بیپ تونز» انجام می شود.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.