موسیقی ایده آل – مصطفی زبرجد : حضور رضا صادقی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی احساساتی وصف ناشدنی را رقم زد و سالن مملو از شکوه شد. لازم به ذکر است که با وجود سادگی حضور او و شروع اجرا در کنسرت بعد از حضور گروهش این ابراز احساسات جمعیت جای تامل دارد.
 این برنامه که رهبری ارکستر آن را پویا نیکپور بر عهده داشت بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد. گروه مشکی پوشان با اجرای   رضا صادقی شبی با شکوه را برای هواداران و مشتاقان خود رقم زدند.مرد مشکی پوش به اجرای قطعاتی از آلبوم همین پرداخت.رضا صادقی  در این برنامه به اجرای قطعات بانوی من.عادت.دروغ بگو ولی .گل نازم. تنها .بغض دوباره.عاشقتم.ولی نبو.کفش آهنی.بخند.نترس.حواسم بهت بود.ادعا و دوست دارم خدا پرداخت.
گروه  مشکی پوشان را در این اجرا علاوه بر پویا نیکپور میلاد عالمی(ویولون) عمید بنکدار (گیتار بیس)، آرش مقدم (درامز)، علیرضا شهبازی (گیتار الکتریک)، فاضل پیش(گیتار نایلون)، امیر شهابی (کیبورد)، ناصر رحیمی(پرکاشن)، مرتضی کریمی(عود)، حسین شریفی(ترمبون)، علیرضا میرآقا (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسیفون)،رضا آذر نجات(ترومپت)  و مرتضی جلیلی تشکیل می دادند. 
حواشی:
این خواننده در اجرای برخی از قطعات از جمعیت خواست تا با روشن کردن نور موبایل خود در اجرا او را همراهی کرده و قطعات او را بخوانند.که در اجرای قطعه کفش آهنی اجرا بر عهده حاضرین در سالن بود که این تسلط و ابراز احساسات  رضا صادقی را به ذوق آورد. 
نوازندگی میلاد عالمی و پویا نیکپور در بخشی از برنامه زیبایی خاصی به اجرا داد که شادی و ابراز احساسات حضار را به همراه داشت.
در این برنامه رضا صادقی بعد از پایان هر قطعه با بیان من رضا صادقی عاشق تک تک شما هستم جمعیت و سالن را به ذوق می آورد.
در اجرای آخرین قطعه یعنی قطعه دوستت دارم خدا در حین اجرای برنامه حضار ایستاده رضا صادقی را تشویق کردند و رضا صادقی در حال اجرا و بعد از پایان آن شال خود را به نشانه پاسخ به ابراز احساسات جمعیت به سوی هوادارانش انداخت و با دست بر قلبش عشق و علاقه خود را به آنان اعلام کرد.
از میهمانان حاضر در این برنامه بابک صحرایی بود.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.