موسیقی ایده آل: مراسم رونمایی از کتاب «ش کو؟! ه» آخرین نگارش علی میرصادقی، در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. این کتاب توسط انتشارات بارسا به مرحله انتشار رسیده است.

در این مراسم قسمتی از کتاب توسط محمد سلیمی، پیمان طالبی، هلیا امامی، محیا اسناوندی و لعبت میرصادقی خوانده شد.

علی میرصادقی در ابتدای حضورش روی صحنه، درباره فروش بالای این کتاب در مرحله پیش فروش صحبت کرد و سپس از حامیان کتاب تقدیر به عمل آمد.

در بخش گفت و گو با اصحاب رسانه، علی میرصادقی در پاسخ به این سوال که ایده اولیه نگارش کتاب و هدف از آن چه بوده عنوان کرد: سال ها پیش که با تئوری شکوفایی آشنا شدم، دوره غیرحضوری آن را ساختم. به دنبال کمک به مردم بودم و از همان زمان به فکر تهیه کتابش هم بودم اما نیاز تعمیق بیشتری داشتم.

وی همچنین در ادامه گفت: یکی از دلایل نوشتن این کتاب، مقابله با روان‌شناسی زرد است که در اینستاگرام رو به رشد است. سعی می‌کنم این روان‌شناسی را از ریشه بزنم و در این مبارزه بسیار جدی هستم. یکی از انگیزه های مهم من در نوشتن این کتاب، این بود که مخاطب یک الگوی مناسب داشته باشد.

در قسمت موسیقایی رونمایی از کتاب «ش کو؟! ه» بابک جهانبخش با همراهی رضا تاجبخش به اجرای دو قطعه موسیقی خود با نام های “برف” و ” من و بارون” پرداخت.

بابک جهانبخش درباره علی میرصادقی گفت: من قلبا دکتر علی میرصادقی بسیار بسیار دوست دارم. سال گذشته اتفاقی برای من افتاد که آمادگی اش را نداشتم. به پزشک مراجعه کردم و گفت باید عمل قبل باز کنم. خیلی شوکه شدم و بعد از یک شب بسیار ناراحت کننده و در اوج کرونا، دکتر میرصادقی من را تنها نگذاشت و کلی حرف های امیدوار کننده به من زدند. حال من را خوب کردند و هیچ وقت این رفاقت را فراموش نمی کنم. تشکر می کنم از محمد حاتم‌پور که باعث این دوستی بود.

رضا تاجبخش هم درباره علی میرصادقی صحبت کرد و با اشاره به هم‌سن بودنشان عنوان کرد: امسال وارد دهه سوم شدم که علی را می‌شناسم و با او همکاری می کنم. بیست و دو سال است که رفاقت داریم و از همان سال‌ها رشد او را دیده‌ام. به نظر من چهل سالگی هر آدمی پخته‌ترین حالت آن فرد است و این کتاب چون در چهل سالگی نوشته شده است، به نظرم بهترین هدیه است که شما می توانید داشته باشید.

در این برنامه برخی مهمان‌های برنامه به شکل مجازی در مراسم رونمایی این کتاب شرکت کردند و در قالب ویدیو با حاضرین گفت و گو کردند. از میان مهمان‌های حاضر در سالن می توان به ابوالفضل پورعرب،محمد حسینی، محمد سلیمی، هلیا امامی، فریبا کوثری، محیا اسناوندی، مهران بیرامی، حسین کلهر، اشکان درویش، مهشید خسروی، سالار میرکریمی، رضا تاجبخش، بابک جهانبخش، اشوان، امید حاجیلی، حامد برادران، محمد حاتم‌پور و فردین ناجی اشاره کرد.

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.