موسیقی ایده آل: این برنامه که در روز سوم از فصل پاییز و در سالن همایش های امام علی (ع) برگزار شد و «شهرام بزرگمهر» و عوامل تولید میزبان مهمانان زیادی از جمله هنرمندان سینما و موسیقی و مدیران دولتى همچنین جمعی از هواداران بودند.

فرحناز منافی ظاهر بازیگر سینما و تلویزیون، در ابتدای برنامه به صحبت در مورد گذشته هنرى شهرام بزرگمهر پرداخت. این برنامه با حضور بخشی از عوامل آلبوم آغاز شد. علی استیری، شهاب حسینی، مازیارعطاریان، امیر ارجینی، حمید نورى فام مدیر شرکت گیتی گویش و شهرام بزرگمهر در جایگاه خود قرار گرفتند.

شهرام بزرگمهر بیان کرد: خیلی خوشحالم که بعد از سالها در جمع شما عزیزان هستم. به دلیل بازگشایی مدارس و ایجاد ترافیک در خیابان ها با کمی تاخیر مراسم را آغاز کردیم که از این بابت از شما پوزش می طلبم. در جمع ما مهمانان عزیزی حضور دارند. اما جای خالی چند تن از دوستان به شدت حس می شود. سعید سام، شهاب اکبری و پوریا حیدری هنرمندانی هستند که در آلبوم خواستنی بسیار زحمت کشیده اند، امروز به دلیل سفر کاری و اجرا نتوانستند در اینجا حضور پیدا کنند. اما من وظیفه ی خود می دانم که از آن ها تشکر و قدر دانی کنم.

شهرام بزگمهر ادامه داد: آلبوم خواستنی ۹ قطعه دارد. هنرمندانی نظیر پوریا حیدری، شهاب حسینی، بهروز بیات، شهاب اکبری، سعید سام، امیر ارجینی، مازیار عطاریان، شهاب اکبری، علی استیری و… با من همکاری داشته اند.

وی ادامه داد: من به دلیل عشق و ارادتی که نسبت به حضرت عباس (ع) دارم؛ قطعه ای را برای حضرت عباس (ع) خوانده ام. ما سعی کرده ایم این قطعه فضایی متفاوت داشته باشد و به زودی نیز از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد. مازیارعطاریان تنظیم کننده این اثر زحمت های زیادی کشید و من شاهد تلاش یک ماهه ایشان بودم و بسیار قدردان زحماتشان هستم.

در بخشی از مراسم تیزر این آلبوم پخش شد.

بزرگمهر درادامه تصریح کرد: ما برای ساخت تیزر به فرودگاه رفتیم و از چند آشیانه باز با ۶ هواپیما آزمایشی و یک هواپیمای خصوصی استفاده کردیم. این تیزر یکی از متفاوت ترین تیزرهایی است که تاکنون دیده اید.

در پایان شهرام بزرگمهر قطعاتی از جمله نیمکت خالی، صدای خسته، بهترین آرزوها و نگاه بی تفاوت را اجرا کرد که مورد استقبال هوادارانش قرار گرفت.

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.