موسیقی ایده آل : عصر روز شنبه دوازهم اسفند ماه جاری، نشست خبری نماهنگ “مادر” با حضور عوامل تهیه این نماهنگ، بازیگران آن و اصحاب رسانه در موسسه فرهنگی هنری کساء برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محسن طهرانی کارگردان نماهنگ “مادر” در رابطه با فعالیت های موسسه فرهنگی هنری کساء توضیح داد: در حدود چهار سال است که فعالیت جدی خود را در حوزه موسیقی آغاز کرده ام. این موسسه نخستین موسسه خصوصی تخصصی در زمینه تولید موزیک ویدیو است. در این رابطه بالغ بر سه هزار دقیقه موزیک ویدیو تولید کرده ایم که در رزومه مؤسسه موجود است. همچنین به موازات این فعالیت ها در زمینه موسیقی نیز کار کرده و تلاش کرده ایم تا دغدغه های اجتماعی را با موسیقی همراه کنیم.

وی در رابطه با نماهنگ مادر بیان کرد: این اثر که با حمایت “معاونت فرهنگی نیروی هوافضای سپاه” ساخته شده است، عشق مادرانه نسبت به شهدای مفقودالاثر را به زیبایی تمام به معرض نمایش می گذارد. این اثر قادر است هم نسلان من را که خودشان درگیر جنگ نبوده اند و از نزدیک آن را لمس نکرده اند با آرمان های پدران و مادرانمان پیوند بزند.
گفتنی است این قطعه سال ها قبل توسط وحید جلیلوند اجرا شده بود.

وی در ادامه افزود: آثار تولید شده در این حوزه بی شمارند ولی هیچکدام تا کنون چنین داستانی از عشق را به تصویر نکشیده اند: عشق مادر به فرزند مفقود الاثرش، عشق یک زن به همسر شهیدش که سال ها به پای آن می نشیند و به اصرار مادر همسرش راضی به ازدواج مجدد می شود. همچنین عشق زیبای خواهر برادری که در آثار تولید شده نشان داده نمی شود: خواهری که برای ازدواج همچنان منتظر بازگشت برادرش است تا در مراسم حضور داشته باشد و در نهایت به اصرار مادر پای سفره عقد می نشیند.

طهرانی در رابطه با بازی های چشمگیر بازیگران این نماهنگ گفت:حضور بازیگران با تجربه ای چون مهری آل آقا و رضا بی طرفان از نقاط قوت این اثر است و ایشان مادرانه و پدرانه در این اثر همراه ما بودند و همچنین بازیگران جوان و با آتیه ی این نماهنگ چون امیر ارشیا براتی در نقش شهید گمنام و سوگل نصیر زاده و شیوا منصوریان در نقش همسر و خواهر شهید گمنام به زیبایی تمام نقش خود را ایفا کردند و از عهده نقش های سخت خود برآمدند.
خواهیم دید که نماهنگ “مادر” نسل جدیدی از بازیگران جوان را به عرصه تصویر در سینما و تلویزیون معرفی خواهد کرد.

وی در ادامه با تقدیر از وحید بی طرفان، تدوینگر این اثر افزود: این اثر تدوینگر فوق العاده ای دارد که آینده در سینما و تلویزیون بیشتر از ایشان خواهیم شنید.

سپس رضا بی طرفان که در نماهنگ مادر در نقش پدر شهید او را می بینیم در رابطه با حضورش در این نماهنگ گفت: حال و هوای این اثر متفاوت بود و مرا بسیار منقلب کرد. همچنین مهری آل آقا با اشاره به اینکه تا کنون بارها نقش مادر شهید را ایفا کرده است، گفت: در این اثر هم این افتخار نصیب من شد، نتیجه کار بسیار دیدنی شده است و امیدوارم تولید چنین آثاری ادامه داشته باشد.

در ادامه امیر ارشیا براتی، بازیگر نقش شهید گمنام در رابطه با نماهنگ مادر افزود: اگر امروز اینجا نشستیم‌ مدیون این عزیزان و قدردانشان هستیم. دو ویژگی مهم این اثر قبل از به تصویر کشیده شدن شعر ابوالفضل سپهر و دیگری صدای وحید جلیلوند بود و امروز خوشحالم که از نتیجه کار همه راضی هستند.

شیما منصوریان از دیگر بازیگران این نماهنگ گفت: نماهنگ “مادر” باعث می شود نسل ما و نسل های بعدی که چنین فضاهایی را تجربه نکرده اند، در آن حال و هوا قرار بگیرند.
سوگل نصیر زاده نیز در راستای سخنان همکارانش افزود: تا کنون در آثار سینمایی ما به چنین عشق و پایبندی پاکی اشاره نشده و همواره خیانت وجود داشته، در حالی که این اثر عشقی پاک را به زیبایی به تصویر می کشد. عاشقی که سال ها به پای عشقش می نشیند…

پس از سخنان بازیگران ، محسن طهرانی، کارگردان اثر تصریح کرد: نماهنگ «مادر» و به تصویر کشیدن این درجه از عشق، ایثار و پایبندی، می‌تواند تلنگری به جوانان ولنتاینی‌ این دوره باشد، هم نسلان ما عشق را در قالب ولنتاین به شکلی که امروزه می بینیم تجربه کرده اند و این اثر عشق و ایثار را فراتر از این بیان می کند، شعار ما پاسداری از ارزش‌هاست.

وی در رابطه با دلیل نام گذاری این اثر به نام “مادر” بیان کرد: در هر جایی از این روایت، رد پای مادر وجود دارد و بزرگواری و عشق تمام ‌قد یک مادر را می‌بینیم و نامی جز این نمی توان برای این اثر در نظر گرفت.

وحید بی طرفان تدوینگر این اثر نیز بیان کرد: من به دلیل ارادت شخصی‌ام به این مقوله و شهدای گمنام با این اثر همراه شدم و همچنین تمامی اعضا با دلشان به همکاری پرداختند.

پخش نماهنگ “مادر” در حضور عوامل تهیه نماهنگ و اصحاب رسانه پایان بخش این مراسم بود.

در ادامه تصاویر این مراسم را مشاهده می کنید.

 

 

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.