موسیقی ایده آل – هوتن سلمانی : رونمایی آلبوم "دلم تنگه" فرشاد شکوری ، با حضور مهدی مقدم،رضا رویگری و برخی عوامل این آلبوم برگزار شد.

"فرشاد شکوری "که کار خود را از اواخر سال ۸۰ با تک آهنگ های خود شروع کرد بالاخره با این آلبوم به صحنه رسمی موسیقی ایران قدم گذاشت.

این آلبوم شامل ۱۱ قطعه می باشد که در طول یک سال تبدیل به آلبوم شده که تهیه کننده ی این آلبوم پدر محترم "فرشاد شکوری"،"مجتبی شکوری" می باشد.این آلبوم به همت "شرکت فرهنگی هنری نای ونی" در سراسر کشور پخش می شود.

در این آلبوم،"حمید فریزند"،"سمانه مرادی" و "عبدالجبار کاکایی" به عنوان ترانه سرا،"علی عبدالمالکی"،"حمید رهنورد"،"سینا گلزار"،"میلاد ترابی"،"امید کرامتی" و "عماد نکویی" آهنگساز،"سعید حسنی"،"سینا گلزار"،"شاهین تراب احمدی"،"میلاد ترابی"،"محمد کلهر" و "سعید حسنی" تنظیم کننده،"فرشاد شکوری" را همراهی کردند.

همچنین میکس و مستر کلیه قطعات به عهده "محمد کلهر" می باشد.

در این آلبوم از نوازندگان نامداری چون "عماد نکویی"،"فیروز ویسانلو"،"بهنام حکیم"،"بهروز میرزایی" و "تورج زادپور" هم استفاده شده است.

حمید رهنورد: طبق برنامه ریزی های آقای شکوری،تا تابستان سال ۹۵ کنسرت های شهرستان و تهران چیده شده.

مهدی مقدم:اینکه ترقیبم کرد تا به "فرشاد شکوری" کمک کنم این بود که با صدای خودش کار می کند و همیشه خودش هست.از بین ۶۰،۷۰ تا آهنگ این ۱۱ ترک انتخاب شده است.

مهدی مقدم در مورد قطعه "درد و دل" که در این آهنگ "فرشاد شکوری" را با صدای خود همراهی کرده گفت:علت نوشته نشدن اسم من در این آلبوم این است که، زمانی که این آلبوم مجوز گرفت من مجوز نداشتم و دیگر نشد که اصلاحیه بزنیم.

رضا رویگری در رابطه با موسیقی ایران گفت:خط قرمز ها اجازه نمی دهند تا هنرمندان کار هایی که دوست دارند انجام دهند.

در ادامه می توانید تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « مونا ملکی » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده ال

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published.