موسیقی ایده آل : مراسم رونمایی و نشست خبری نخستین آلبوم رسمی خواننده پرسابقه موسیقی کشور « محمد چناری » با نام « صد » عصر روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه برگزار شد.

چناری فعالیت خود را از سال ۸۲ و با انتشار قطعات و موزیک ویدئو ها شروع کرد . در این بین قطعه ی « کاشکی یه روزی » در آن برهه زمانی بسیار شنیده شد و باعث شناخته شدن وی در میان مخاطبان موسیقی شد.

در ابتدای نشست « حسام ناظری » مجری صدا و سیما که اجرای این برنامه را بر عهده داشت ضمن خوش آمدگویی کمی در مورد سوابق کاری چناری سخن گفت و به معرفی عوامل آلبوم پرداخت.

سپس تهیه کننده این آلبوم « محمد ابراهیمی » اظار داشت : « پس از ۱۰ سال فعالیت حرفه ای محمد چناری سرانجام امسال موفق به انتشار نخستین آلبوم رسمی او در بازار موسیقی کشور شدیم . البته این آلبوم که استارت کار ما است گلچینی از چند تک آهنگ چناری و چند قطعه جدید است که به نوعی نماد و نشانه این است که محمد چناری به جمع خوانندگان رسمی کشور پیوسته است.برنامه های ویژه ای را برای محمد چناری در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.»

وی همچنین در مورد برنامه اجراهای چناری افزود : « گروه مشخص شده است و تمریناتمان را آغاز کرده ایم.به امید خدا کنسرت ها را از سال آینده آغاز خواهیم کرد و در تهران و شهرستان ها به روی صحنه خواهیم رفت.»

محمدرضا آشوری و حسین بیگی تهیه کنندگان آلبوم بعدی چناری نیز در این نشست حضور داشتند و به این نکته اشاره کردند که برای آلبوم بعدی محمد چناری تدارکات ویژه ای دیده ایم و قطعه آلبوم بعدی آلبوم بسیار بهتر و با کیفیت تری خواهد بود.

در ادامه « سید محمد کاظمی » یکی از ترانه سرایان آلبوم به ایراد سخن پرداخت . وی گفت : « من از همان سال هایی که محمد چناری فعالیت خود را آغاز کرد موسیقی وی را گوش می دادم و بسیار دوست داشتم. عمر فعایت هنری چناری بیشتر از ۱۰ سال است و عمر فعالیت هنری من کمتر از ۱۰ سال است .همکاری ما از طریق مهران عباسی و امیرعلی زمانیان شکل گرفت و بسیار از این همکاری خوشحال هستم و آرزوی بهترین ها را برای محمد چناری دارم. »

« فردین سعادت » یکی از تنظیم کنندگان آلبوم نیز از این که در این آلبوم با چناری همکاری داشته است ابراز خرسندی کرد.

پس از آن « محمد چناری » خواننده آلبوم پس از سلام و خوش آمدگویی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در مورد این آلبوم افزود : « این آلبوم آلبومی است که قطعات آن به نیت آلبوم ضبط نشده بودند که اکنون در کنار هم تشکیل یک آلبوم را دادند.در مجموع این آلبوم را بسیار دوست دارم و بسیار برای آن زحمت کشیده ام.بسیار خوشجالم که پس از ۱۳ سال فعالیت حرفه ای موفق به انتشار نخستین آلبوم رسمی ام شدم.ضبط قطعات این آلبوم ۲ سال طول کشیدو مراحل اخذ مجوز آن هم در حدود ۵ ماه به طول انجامید.»

وی ادامه داد : « فضای این آلبوم فضایی کاملا احساسی است.از ویژگی های مثبت این آلبوم میتوانم به ترانه های خاص آن اشاره کنم.در این آلبوم سعی کردم خودم باشم و آن چه را که احساسم است ارائه کنم.»

خواننده قطعه ی « کاشکی یه روزی » در پاسخ به دلایل سکوت چند ساله ی خود گفت : « حس میکردم طی این چند سال فضای حاکم بر موسیقی کشور مناسب موسیقی من نیست و احساس می کردم اگر سکوت کنم بهتر است . اما اکنون با انرژی بیشتر فعالیتم را از سر خواهم گرفت.»

چناری همچنین خبر از تولید و انتشار ویدئو کلیپ چند قطعه از آلبوم « صد » داد.

از دیگر مهمانان حاضر در این مراسم می توان به سیاوش وزیری ، مهدی میرزاباقریان ، مهدی یغمایی و پوریا حیدری اشاره کرد که هرکدام از این هنرمندان از انتشار نخستین آلبوم رسمی چناری ابراز خوشحالی کردند و به وی تبریک گفتند.

آلبوم « صد » به تهیه کنندگی « محمد ابراهیمی » از روز یک شنبه ۲۴ بهمن ماه در سراسر کشور منتشر شده است و در مراکز فروش محصولات فرهنگی و هنری قابل خرید است.همچنین امکان خرید دیجیتالی آلبوم نیز از طریق « بیپ تونر » فراهم است.

در ادامه تصاویری از این نشست را مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.