موسیقی ایده آل – هوتن سلمانی : عصر جمعه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۵، مجموعه فرهنگی دزاشیب ، میزبان آیین رونمایی آلبوم “صحنه” با صدای “سروش یعقوبی” بود که با استقبال بسیار خوب و پرانرژی هواداران این خواننده نوظهور همراه بود.

برای آشنایی بیشتر با این خواننده خوش آتیه لازم به ذکر است که وی ابتدا کار موسیقی خود را با نواختن “کیبورد” در سن ۱۳ سالگی آغاز نمود و در سن ۱۷ سالگی به آموختن “گیتار کلاسیک” نزد استاد “جمال ظهوریان” پرداخت و در کنار آن به تمرین های سلفژ و خوانندگی مشغول شد.”سروش یعقوبی” در سن ۱۹ ساگی وارد دانشگاه موسیقی شد ودر سن ۲۱ سالگی شروع به ساختن ملودی های گوناگون در سبک های پاپ و پاپ-سنتی نمود و بعد از مدت کوتاهی تنظیم قطعات خود را برعهده گرفت.او در مدت زمان فراگیری موسیقی از اساتیدی چون استاد “محمد نوری”، استاد “علیرضا شفقی نژاد”، استاد “علیرضا مشایخی”، استاد “مسیح مرشد”، استاد “وارطان ساهاکیان”و دیگر اساتید موسیقی بهره جوییده است و در نهایت آلبوم “صحنه” بعد از گذشت این مسیر به بازار عرضه شد.

از عوامل آلبوم “صحنه” می توان به مدیر عامل موسسه فرهنگی گیتی گویش آقای ” حمید نوری فام” که درگرفتن هرچه سریع تر مجوز این آلبوم نقش بسزایی داشتند،”مهران مستی” که تنظیم و آهنگسازی ۱۰ قطعه از ۱۲ قطعه این آلبوم را بر عهده داشت،”وحید ظاهرخانی” میکس و مستر،”مازیار عطاریان” ناظر ضبط و “علی استیری” تنها ترانه سرای این آلبوم اشاره کرد.

“مهران مستی” در رابطه با آلبوم “صحنه” گفت: دراین آلبوم که کارآن حدود ۶ماه طئل کشید ۱۲ قطعه در سبک های مختلف وجود دارد که ۱۰ قطعه ازآن هارا من تنظیم و آهنگسازی کرده ام.همچنین در این آلبوم از نوازندگان بسیار خوبی همچون ” فیروز ویسانلو”،”هومن نامداری”و”میلاد مجذوب” استفاده شده است.

در ادامه “سروش یعقوبی” پس از تشکر از “موسسه فرهنگی هنری مهر ایرانیان” اعلام کرد که در آینده ای نزدیک این موسسه آلبومی از مجموع برخی خوانندگان منتشر خواهد کرد که در این آلبوم هم او فعالیت خواهد داشت.وی همچنین اضافه کرد که در حال برنامه ریزی برای اجرا در اسفند ۹۵ می باشند.

وی در رابطه با به کارگیری یک ترانه سرا در این آلبوم گفت: متاسفانه ترانه سرا های مطرح خواننده های نوظهور را از بالا نگاه می کنند و قیمت های بسیار بالایی می دهند و البته رفار و برخورد آن ها با خواننده هایی مثل من که خیلی شناخته شده نیستند بسیار ناپسند است و اخلاق آن های حرفه ای نیست به این دلیل من اخلاق را به تنوع در کار ترجیح دادم که البته باز هم تنوع خیلی خوبی دارد و من بسیار راضی هستم.

در این آیین رونمایی مهمانان هنرمندی چون “رضا بنفسه خواه”،”داوود منفرد”،”مهوش افشاری”،”حمید سلمان زاده”،”مهراج محمدی”،”بابک قادری”،”اهورا احمدی”،مهران احراری”،”بهزاد محمدی”،”محمود مطلق”،”نازنین هاشمی”،”علیرضا تجویدی”،”عادل فلاح”و… حضور داشتند.

واما بعد از اتمام تمامی صحبت ها در رابطه با “صحنه” و پخش تیزر این آلبوم “سروش یعقوبی” به همراه ارکستر پرانرژی خود به روی صحنه آمدند تا ۵قطعه از آلبوم “صحنه” را به صورت زنده برای هنر دوستان حاضر در سالن اجرا کنند تا با کار های این خواننده خوش آتیه بیشتر آشنا شوند که با استقبال بسیار خوبی هم همراه بود. 

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « علیرضا تیموری » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.