موسیقی ایده آل – محمد کردی : سرانجام آلبوم جدید بابک جهانبخش با نام «مدار بی قراری» صبح امروز ۲۳ شهریور ماه و در سکوت کامل خبری وارد بازار موسیقی کشور شد ؛ نکته جالبی که در مورد سه آلبوم اخیر جهانبخش وجود دارد این است که آلبوم «من و بارون» 21 تیر ماه ، آلبوم «اکسیژن» 22 مرداد و آلبوم «مدار بی قراری» 23 شهریور ماه منتشر شدند !

آلبوم مدار بی قراری شامل ۱۲ قطعه با نام های «معجزه»،«مدار بی قراری»،«همین یه بار»،«جاه طلب»،«اسطوره»،«حواست نیست»،«عاشقتر»،«اشتباه»،«هنرمند»،«اعتراف»،«هویت» و «دلتنگی» می باشد  می باشد که محسن شیرالی ترانه سرای تمامی قطعات به جز قطعه ی «عاشقتر» که سروده بابک جهانبخش است می باشد و خود بابک نقش اصلی در زمینه آهنگسازی این آلبوم را داشته است و «امیر میلاد نیکزاد» و «انوشیروان تقوی» نیز هرکدام یک قطعه را در این آلبوم آهنگسازی کرده اند. در زمینه تنظیم نیز«امیر میلاد نیکزاد»،«امیر حسین اویسی»،«رضا تاجبخش»،«نیمان»،«انوشیروان تقوی»،«مسعود همایونی»،«امیر حسین کاشانیان» و «معین راهبر» در این آلبوم حضور دارند.

همچنین نوازندگانی چون «رضا تاجبخش»،«یاشار خسروی»،«ایلیار خسروی»،«علیرضا میر آقا»،«علی جعفری پویان»،«میثم مروستی»،«پیام طونی»،«اشکان موسوی»،«بابک ریاحی پور»،«بهنام حکیم»،«فیروز ویسانلو»،«مسعود همایونی»،«رضا لمعانی»،«فرشید ادهمی»،«امیر حسین کاشانیان»،«کریم قربانی»،«بهمن میرزاده»و«پرویز پرویزی» در این آلبوم به نواختن سازهای زند پرداخته اند.

شایان ذکر است که بابک جهانبخش پس از برگزاری کنسرت ۲۲ شهریورماه،در روزهای ۳۱ شهریور و ۱ مهرماه نیز در تهران به روی صحنه خواهد رفت.

این آلبوم پر هزینه به تهیه کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت رضا خانزاده منتشر شد.

موسیقی ایده آل از شما مخاطبین فهیم موسیقی تقاضا دارد که نسخه اورجینال این آلبوم را تهیه نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.