موسیقی ایده آل : محمد قلی پور درباره اولین اجرای زنده خود گفت: به لطف دوستان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته مجوز اولین کنسرت و گروه ارکسترم با نام "شصت" صادر شد و دی ماه امسال در تهران روی صحنه خواهم رفت. در این برنامه پانزده قطعه اجرا خواهیم کرد که شامل آثار آلبومم و پنج یا شش قطعه جدید می‌شود. محل برگزاری برنامه هم  سالن ایوان شمس خواهد بود که برای دو سانس  در روز اول دی ماه مشغول برنامه ریزی هستیم .

قلی پور ادامه داد: قرار بود تا این کنسرت در مهرماه برگزار شود اما بنا به دلایلی به دی ماه موکول شد.

این خواننده اضافه کرد: اولین آلبومم هم روز شنبه وارد بازار خواهد شد. این آلبوم شامل یازده قطعه است. چند قطعه به آهنگسازی و تنظیم آقای محمد پورجعفری تولید شده دو قطعه اثر آقای محمد کلهر است. آهنگسازی و تنظیم دو قطعه اثر آقای امیر سینکی و یک قطعه هم برای آقای محمد پسندیده است. ترانه‌سرای ده قطعه خانم معصومه رضایی‌زاده هستند و یک اثر هم توسط آقای نوید علاسوند سروده شده است. اغلب تک قطعاتی که این چند وقت منتشر کردم در آلبوم وجود دارد و سه قطعه جدید هستند. چندی پیش قطعه "حصار عشق" را در ایام ولادت امام رضا(ع) منتشر کردم. به تازگی هم اثر "حسرت" با صدای من منتشر شده است.

محمد قلی‌پور یکی از خواننده‌هایی است که طی یک سال اخیر برنامه منظمی در زمینه انتشار تک قطعه خود داشته و تا کنون آثار متعددی را در فضای مجازی منتشر کرده است. «صبوری»، «به یادت بیار»، «چه خوبه» و «تحمل کن» از جمله آثاری است که تا کنون با صدای این خواننده شنیده شده است.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.